سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوران دیدار ذوب آهن و آیزاول امشب به اصفهان می‌رسند

داوران سریلانکایی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آیزاول قرار است امشب (دوشنبه) به اصفهان بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درحالی قرار است در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آیزوال هند برود که شاگردان قلعه نویی در این مرحله، جاگزین نفت تهران شدند و حالا امیدوارند با هدایت امیر قلعه نویی بتوانند چهارمین نماینده ایران در این مسابقات لقب بگیرند.

داوران سریلانکایی این مسابقه که قرار بود شب گذشته وارد تهران شوند اما به دلیل مساعد نبودن شرایط آب و هوا موفق نشدند به تهران بیایند و سرانجام ساعت 21 امشب، داوران قضاوت کننده دیدار ذوب آهن مقابل نماینده هند وارد ایران شدند و با اتوبوس درحال رفتن به اصفهان هستند.

داوران، بامداد فردا ( سه شنبه ) به اصفهان می رسند و پس از استقرار در هتل، آماده برگزاری مسابقه خواهند شد و مشکلی برای برگزاری دیدار نماینده کشورمان نیست.

 سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: دواران سریلانکایی سرانجام امشب ( دوشنبه ) به تهران رسیدند و قرار است همراه با مسئولان تشریفات ذوب آهن امشب به اصفهان برسند. خداراشکر تاکنون مشکلی وجود ندارد و می توانیم به خوبی بازی را برگزار کنیم.

او درباره چمن ورزشگاه فولادشهر اصهان گفت: همه عوامل باشگاه از ساعت 8 صبح با حضور در ورزشگاه مشغول برف‌روبی از روی زمین شدیم و برف‌ها را پارو کردیم تا مشکلی برای بازی فردا ( سه شنبه ) وجود نداشته باشد. وضعیت چمن عالی است.

آذری درباره حریف هندی در پایان گفت: دیدار خیلی سختی داریم و نباید نماینده هند را دست کم بگیریم. با یک تیم ناشناخته بازی داریم و آنها خیلی با انگیزه هستند و می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند اما ما هم ذوب آهن هستیم و تلاش می کنیم تا به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیدار ذوب آهن مقابل نماینده هند برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.