سرمربی تیم آیزوال هند گفت: این مسابقه تجربه خوبی برای ما است تا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

مندس: دیدار با ذوب آهن تجربه خوبی است/ تنها جریان را از پارسال در اختیار داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولو منزس، سرمربی تیم فوتبال آیزوال هند در نشست خبری تیمش پیش از بازی با ذوب آهن ایران بیان کرد: برای گردش به ایران نیامدیم و نگران آب و هوا نیستیم. مهم ترین مسئله، آمادگی ذهن بازیکنان مان است و به طور قطع جواب حریف را در زمین مسابقه می دهیم.

سرمربی تیم آیزوال هند ادامه داد: این مسابقه تجربه خوبی برای ما است تا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. در مسابقه فردا سرسختانه می‌جنگیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

او افزود: تفاوت آب و هوایی میان هند و ایران زیاد است اما قرار نیست همیشه شرایط مساعد باشد و تمام تلاش مان را می کنیم تا به پیروزی برسیم و به مرحله گروهی صعود کنیم.

منزس درباره شرایط تیمی آیزوال عنوان کرد: متاسفانه یکی از مهاجمان تیم مان به دلیل مشکلات روادید نتوانست به ایران بیاید و ما را همراهی کند. همچنین به دلیل شرایط بدی که داشتیم، هیچ هواداری با ما به ایران نیامد اما  تیم ما پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و همیشه تلاش می کنیم تا از شکست درس بگیریم. یکی از دلایل پیشرفت فوتبال آلمان شکست خوردن مقابل تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002 بود و امیدوارم آیزاول نیز در آینده پیشرفت خوبی داشته باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما بودجه کمی دارد و بسیار جوان است. "آلفرد جریان" تنها بازیکنی است که از پارسال در تیم ما حضور دارد. ما شناخت خوبی از تیم ذوب آهن داریم  و می خواهیم با شکست این تیم به مرحله گروهی صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی آیزوال درباره دیدار با ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار