کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی مهمی مقابل آیزاول هند داریم اما نهایت استفاده را از امتیاز میزبانی می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی رجب‌زاده در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن مقابل آیزاول هند در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پلی آف لیگ قهرمانان حساسیت خاصی دارد. به دلیل فراهم شدن شرایط برگزاری بازی در فولادشهر از باشگاه تشکر می کنم. هرچند دیدار بسیار مهمی مقابل آیزاول  پیش رو داریم اما از امکانات میزبانی استفاده می کنیم تا با شکست دادن این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنیم. در کل سعی می کنیم با برتری در این بازی منجر به کسب افتخار برای ایران و ذوب آهن شویم.

او درباره تلاش های سعید آذری برای آماده شدن زمین ورزشگاه فولادشهر بیان کرد: در سال های زیادی که من در ذوب آهن بودم افراد زیادی برای این باشگاه زحمت کشیدند اما به نظرم سعید آذری جزء مدیران تاثیرگذار در ساماندهی باشگاه است. او نظم خوبی به سیستم باشگاه داده و زحمات زیادی کشیده است. با تلاش های آذری یک چمن مصنوعی و یک سالن برای باشگاه ساخته شده و زمین اصلی ورزشگاه فولاد شهر هم به بهره برداری رسیده است.  افرادی مانند مدیرعامل ذوب آهن که شبانه روز برای باشگاه زحمت بکشند کم هستند. با تلاش آذری زمین فولادشهر که سال ها با مواجه مشکل بود 2 ماهه آماده شد.نیازی نیست درباره نقش افرادی مانند سعید آذری در فوتبال ایران بیشتر از این صحبت کنم و تنها می خواهم از او تشکر کنم که با زحماتش باعث شد این تیم نتایج خوبی بگیرد. در کل امیدوارم افرادی مانند آذری در فوتبال ایران زیاد شوند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن درمورد لزوم حمایت هواداران اصفهانی از ذوب آهن تصریح کرد: به نظرم با توجه به اینکه بازی حذفی است باید هواداران ذوب آهن و سپاهان از تیم ما حمایت کنند. هر وقت هواداران  کنار هم بودند نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم ورزشگاه در بازی فردا(سه شنبه) پر شود تا با حمایت هواداران بتوانیم آیزوال را شکست دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات مهدی رجب زاده درباره دیدار ذوب آهن- آیزوال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار