بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، هر تیم می تواند تنها از 4 بازیکن خارجی خود در رقابت های لیگ قهرمانان استفاده کند.

2بازیکن لژیونر حریف ذوب آهن از فهرست این تیم خارج شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درحالی قرار است در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آیزوال هند برود که شاگردان قلعه نویی در این مرحله تمام تلاش شان را می کنند تا به پیروزی برسند و به مرحله گروهی صعود کنند.

تیم آیزوال هند در ترکیب خود 6 بازیکن خارجی ( لژیونر ) دارد که هر 6 بازیکن ملیت شان متفاوت بوده و قرار است تنها 4 بازیکن مقابل ذوب آهن صف آرایی کنند، 3 بازیکن خارجی و یک آسیایی.

مسیح سایقانی(افغانستان)، یوگو کابایاشی(ژاپن)، کریم اومولاجا(نیجریه)، آلفرد جاریان(لیبریا)، آندری لونسکو(رومانی) و لئونز دوداز(ساحل عاج) 6 بازیکنی هستند که در ترکیب آیزوال نفرات خارجی محسوب می شوند و سایقانی و لونسکو مطرح ترین لژیونرهای این تیم هستند که هواداران هندی امید زیادی برای دیدار با آنها دارند.

البته نکته دیگری که درباره بازیکنان خارجی آیزوال باید بدانیم، این است که پائولو مندس نمی تواند از تمام این بازیکنان در تقابل با ذوب آهن استفاده و باید 2 بازیکن را از فهرست خود خارج کند. طبق قوانین AFC فقط 4 بازیکن خارجی از یک تیم می توانند در یک مسابقه به میدان بروند که یکی از آنها باید آسیایی باشد و باید دید سرمربی آیزاول کدام بازیکنان را از فهرست خود خارج می کند.

البته حضور سایقانی ( سهمیه آسیایی) ، آلفرد جاریان، آندری لونسکو و دوداز قطعی می رسد و کوبایاشی و اومولاجا در فهرست آیزوال برای دیدار با ذوب آهن جایی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

2 بازیکن خارجی از فهرست آیزوال خارج شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار