مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: 9 فینال تا پایان لیگ برتر پیش رو داریم و دیدار با پارس جنوبی از مهم ترین آن هاست.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد برگزاری دیدار پارس جنوبی و سایپا در هفته بیست و دوم لیگ برتر بیان کرد: تمام بازی های باقی مانده سایپا تا پایان فصل یک فینال محسوب می شود و یکی از مهم ترین آن بازی ها هم دیدار با پارس جنوبی است. در بازی رفت مقابل این تیم تا دقیقه 96 برنده بودیم اما یک پنالتی بحث برانگیز سبب شد آن دیدار به تساوی برسد. به همین دلیل بازیکنان و کادرفنی سایپا عزمشان را جزم کرده اند تا از تقابل با پارس جنوبی سربلند بیرون بیاییم. برای باقی ماندن بین تیم های بالای جدول و کسب سهمیه آسیا به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم.

درویش درباره نتایج خوب سایپا در نیم فصل دوم و شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیا گفت: باتوجه به تلاش های دایی و دستیارانش کسب این نتایج دور از دسترس نبود. هرچند سایپا تیم جوانی است اما امتیازهای زیادی را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم. زود است بخواهیم درباره سهمیه لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنیم و باید در تمام بازی ها با جدیت عمل کنیم. اگر بتوانیم پارس جنوبی را شکست دهیم برای سایر بازی ها روحیه بالایی کسب می کنیم.

دایی گفت ابتدا قرارداد بازیکنان سایپا را پرداخت کنید سپس کادرفنی

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: بخشی از این مشکلات رفع شده است اما این موضوع در کل کشور وجود دارد. سعی می کنیم تا 2 هفته دیگر مسائل مالی را حل کنیم.هرچند بازیکنان سایپا خیلی با مشکلات مالی درگیر نمی شوند  اما به هرحال برای گذراندن زندگی باید مبلغ قراردادشان را دریافت کنند. خوشبختانه اعضای تیم سایپا وضعیت باشگاه را درک می کنند و مدام به مشکل مالی اعتراض نمی کنند. اگر بحثی هم وجود دارد به این دلیل است که آنها برخی مواقع با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند. باید از علی دایی هم تقدیر و تشکر کنم که هر زمان بحث مسائل مالی مطرح شده است بدون اینکه خودش را در نظر بگیرد اعلام کرده است ابتدا مطالبات بازیکنان پرداخت و سپس در فرصت مناسب مبلغ قرارداد کادرفنی به حسابشان واریز شود.

دایی به سایپا تعصب  دارد و به همین دلیل از اشتباهات داوری عصبانی می شود

درویش درمورد اعتراض های گاه و بیگاه علی دایی به عملکرد داوران بازی های سایپا گفت: علی دایی به تیمش تعصب دارد و نمی تواند ببیند حق سایپا به راحتی از بین می رود. طبق اعلام کارشناسان داوری هشت امتیاز مسلم سایپا به دلیل اشتباهات داوری از بین رفته است و اگر این امتیازها را کسب می کردیم با اختلاف زیادی نسبت به سایر تیم ها در جایگاه دوم قرار می گرفتیم. وقتی دایی می بیند حاصل زحماتش به دلیل اشتباه داوری از بین می رود عصبانی می شود و از داوران توضیح می خواهد. البته داوران از زحمتکش ترین ارکان فوتبال ایران هستند و نمی خواهم این موضوع را انکار کنم اما اشتباهات داوری امسال بیش از هر تیمی به ضرر سایپا بوده است.

دایی به بازیکنان جوان اعتقاد بیشتری دارد

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره جوان گرایی علی دایی در این تیم بیان کرد: دایی در هر تیمی بوده سعی کرده است بیشتر از بازیکنان اسم و رسم دار از نفرات مستعد استفاده کند. او در سایپا هم بازیکنان جوانی به کار گرفته و خوشبختانه موفق هم بوده است. علی دایی اعتقاد دارد لزوما بازیکن سرشناس گره گشا نیست و استفاده از نفرات جوان هم بار مالی باشگاه را کاهش می دهد. بازیکنان خارجی سرشناسی در طول این فصل به دایی معرفی شدند اما او با توجه به مشکلات باشگاه به گونه ای رفتار کرد که بیش از این تحت فشار قرار نگیریم. بازیکنان، کادرفنی، مربیان و تیم پشتیبانی سایپا مانند یک خانواده هستند و من افتخار می کنم که مدیریت چنین مجموعه ای را برعهده دارم.

درویش درباره جذب یک بازیکن غنایی از سوی تیم سایپا بیان کرد: ساموئل سارفو را با تائید علی دایی جذب می کنیم و قطعا او کیفیت خوبی دارد که سرمربی سایپا عملکردش را مورد تائید قرار داده است.

لزومی ندارد هر بازیکن گران خارجی باکیفیت باشد

او درباره اینکه آیا بازیکنان خارجی ارزان قیمت می توانند کیفیت فوتبال ایران را افزایش دهند یا خیر، گفت: مربی باید تشخیص دهد که بازیکن از لحاظ فنی به کار تیمش می آید یا خیر. برخی مواقع پیش می آید بدون اینکه کیفیت بازیکن ارزیابی شود مدیر برنامه ها قیمت او را مشخص می کنند. در این میان برخی بازیکنان خارجی ای که توانایی زیادی دارند در سال اول حضورشان در ایران از لحاظ مالی قرارداد سنگینی نمی بندند اما پس از اثبات توانایی های خود مبلغ قراردادشان افزایش می یابد. تا جایی که اطلاع دارم همین گادوین منشا سال گذشته با عقد قراردادی 110 هزاری دلاری به پیکان آمد اما با درخشش در این تیم قرارداد خوبی با پرسپولیس بست.اینگونه نیست که هر بازیکنی گران باشد کیفیت خوبی هم داشته باشد.البته مربیان بزرگی مانند علی دایی می توانند از بازیکنان ارزان قیمت به بهترین شکل بازی بگیرند. از طرفی حضور علی دایی روی نیمکت سرمربی سایپا و افتخاری که شاگردی او برای بازیکنان دارد سبب می شود نفرات خارجی با رغبت بیشتری در تمرینات تیم ما شرکت کنند.

مطالبات کوروشی را پرداخت می کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا درخصوص شکایت سیامک کوروشی از این باشگاه اظهار کرد: بعید می دانم کوروشی از سایپا شکایت کرده باشد  چراکه تاکنون نامه ای مبنی بر این امر به باشگاه نرسیده است. با این وجود از آنجاییکه او بازیکن با اخلاقی است که سال گذشته زحمت زیادی برای سایپا کشیده است آماده ایم مطالباتش را پرداخت کنیم.

بازیکنان والیبال سایپا مستعد و مطیع کادرفنی هستند

درویش با اشاره به موفقیت های تیم والیبال سایپا در نیم فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: سایپا در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال صدرنشین است و بازیکنان مستعد و خوشنام والیبال ما که مطیع کادرفنی هستند توانستند تیم های مدعی پیکان، بانک سرمایه و شهرداری تبریز را شکست دهند و در جدول کلی لیگ هم در جایگاه دوم قرار گیرند. امیدوارم والیبالیست های سایپا در ادامه رقابت ها و پلی آف هم نتایج خوبی کسب کرده و فصل را با رتبه ای مناسب به پایان برسانند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار