سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی: مقابل آیزاول از تجربه تلخ بازی با فجرسپاسی در جام حذفی استفاده می کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار پلی آف بسیار مهم است اما سعی داریم از تجربه تلخ بازی با فجرسپاسی در جام حذفی برای این بازی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار ذوب آهن با آیزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: دیدار پلی آف سختی خاص خودش را دارد و برای ما بسیار مهم است.  تجربه ای که از دیدار با فجرسپاسی در جام حذفی گرفتیم مقابل آیزاول به ما کمک می کند.  اهمیت این بازی به حدی است که 2 روز است به اردو رفته ایم و از یک ماه پیش حریف را آنالیز می کنیم.

او در مورد میزان آمادگی بازیکنانش اظهار کرد: پس از بازی با استقلال خوزستان تنها یک روز برای شادی فرصت داشتیم چراکه باید به بازی پلی آف فکر می کردیم. از تجربه تلخ جام حذفی درس گرفتیم تا مقابل آیزاول مصمم بازی کنیم و برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا در تلاش هستیم چراکه می توانیم در این رقابت ها هم مانند لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

قلعه نویی ادامه داد: می‌دانم آیزاول در 10 بازی 4 برد، 3 تساوی و 3 شکست کسب کرده است. تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا مقابل این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم ما در حال حاضر شرایط ایده آلی دارد و از ابتدا برای برتری مقابل آیزاول برنامه ریزی کرده ایم اما متاسفانه مشکلاتی داشتیم که نمی خواهم آن را باز کنم.  به جز اکبر ایمانی سایر نفرات را در اختیار داریم و سعی می کنیم نفرات مصدوم را به این بازی برسانیم تا به ما کمک کنند.

سرمربی ذوب آهن درباره شناختش از تیم آیزاول گفت: آیزاول مدافع عنوان قهرمانی لیگ هند است و یک مربی پرتغالی حرفه ای دارد. طبق قانون این تیم تنها می تواند از چهار بازیکن خارجی اش استفاده کند اما بهتر از من می دانید که هند در سال های اخیر برای بازگشت به سطح اول فوتبال آسیا هزینه های سرسام آوری انجام داده است.شناخت کاملی از حریفمان داریم و باید با تمرکز مقابل آن بازی کنیم.

او ادامه داد: بازیکنانم برای اینکه اسیر اتفاقات نشوند باید به تمام دستورهای کادرفنی عمل کنند. برخی مواقع مانند دیدار ایران و عراق پیش می آید با وجود اینکه فکر همه چیز را کرده اید یک اخراج غیرقابل پیش بینی یا یک پنالتی همه موارد را به هم می ریزد. برای رسیدن به گل و کسب پیروزی باید با تمرکز به میدان برویم.

قلعه نویی درمورد تلاش های سعید آذری برای آماده کردن زمین ورزشگاه فولادشهر تصریح کرد: ذوب آهن در سال های اخیر از بهترین های فوتبال ایران بوده است. آذری هم به عنوان مدیر اجرایی هرچه در توان داشته برای تیم به کار گرفته است. ذوب آهن در بین تمام تیم های لیگ برتر کمترین پرداختی را به بازیکنان و کادرفنی اش داشته است و تنها 30 درصد مبلغ قراردادمان را گرفته ایم اما باز هم کارمان را ادامه دادیم.

سرمربی ذوب آهن بیان کرد: اگر کمبودهایی که اکنون بخشی از آن رفع شده است در نیم فصل اول نبود می توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم. آذری از ذوب آهن حمایت می کند. باور کنید آماده کردن زمین ورزشگاه فولادشهر در کمتر از 2 ماه کارسختی است. امیدوارم شرایط مالی بهتر شود تا تیم را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم.

او درباره نتایج ضعیف سپاهان در لیگ برتر در پایان خاطر نشان کرد: تیم سازماندهی شده ای مانند منچستریونایتد هم در نتیجه گیری با نوسان همراه می شود اما مطمئناً وضعیت سپاهان بهتر می شود.سپاهان هم مانند تمام تیم های بزرگ با مشکل مواجه است اما این امر موقتی است.

انتهای پیام/

اظهارات امیر قلعه نویی درباره دیدار ذوب آهن- آیزاول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.