سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهداف غیر ورزشی مانند انتقام نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدگاه ما نسبت به مسابقه با پدیده مشهد این است که به یک نتیجه خوب و مطلوب که پیروزی باشد، برسیم و اهداف غیر ورزشی مثل انتقام نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ،زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدگاه ما  به مسابقه این است که به یک نتیجه خوب و مطلوب که پیروزی باشد، برسیم و اهداف غیر ورزشی مثل انتقام نداریم.

وی افزود: فقط با اهداف ورزشی به بازی امروز نگاه می‌کنیم و تنها به پیروزی می‌اندیشیم، باید دقت کنیم تعدادی پیروزی متوالی ما را به بالای جدول می‌رساند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: قانون مشخصی برای هر بازی داریم و بعد از تساوی برابر سایپا به فکر پیروزی در این دیدار هستیم، پدیده نیز تیم خوبی است و اینکه امتیازات زیادی را کسب کرده است اتفاقی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ما شاداب هستند و امیدواریم در بازی فردا نتیجه خوبی کسب کنیم، عنوان کرد: میلاد سرلک تنها محروم ما در بازی فردا است و از رسول نویدکیا و سایر بازیکنان جای او استفاده می‌کنیم.

کرانچار گفت: حضور درخشان مهدی شریفی در بازی با سایپا بسیار امیدورا‌کننده بود و با وجود اینکه وی یک نیمه بازی کرد اما عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و امیدواریم کل تیم سطح کیفی بازی خود را حفظ و آن را تکرار کند.

وی ادامه داد: تیم حریف با داشتن محمد‌رضا خلعتبری و محمد قاضی بسیار خطرناک است و این 2 بازیکن موتور محرک پدیده هستند و انتظار داریم مدافعان و کل فاز دفاعی تیم به خوبی این 2 بازیکن را مهار کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص ابراهیم عالمه نیز بیان داشت: ابراهیم چند روز است سر تمرینات حاضر می‌شود و اطلاعات من در مورد وی بسیار خوب است و دروازه‌بان با‌کیفیتی را از کشور سوریه به خدمت گرفته‌ایم، وی زمان کوتاهی برای تطبیق با شرایط داشته است.

وی تاکید کرد: علی فولادی مربی تیم در خصوص دروازه‌بان تیم تصمیم می‌گیرد و بر این اساس در بازی فردا علی کیخسروی بازی را شروع خواهد کرد و ابراهیم روی نیمکت قرار خواهد داشت تا بتواند خود را تطبیق دهد؛ عالمه با من مشکلی ندارد و به نظر همکارم احترام گذاشتم.

کرانچار افزود: حضور ابراهیم عالمه در تیم ملی سوریه باعث صعود این تیم به پلی‌آف شد و دروازه‌بان اول تیم سوریه بوده است اما هنوز با شرایط مطابق نشده است و فکر می‌کنم از بازی با پارس جنوبی جم در دروازه سپاهان قرار بگیرد؛ من بازی ایران و سوریه را ندیدم و در مورد وقت‌کشی کردن یا نکردن ابراهیم نظری ندارم.

وی تصریح کرد: منظور من از هماهنگی عالمه با تیم این است که وی شیوه بازی مدافعان پیش روی خود را ببیند و با حضور کنار آن‌ها بتواند ارتباط کلامی و رفتاری خوبی ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان سابق سپاهان که در پدیده حضور دارند نیز خاطر نشان کرد: این بازیکنان از زمان حضور در تیم پدیده پیشرفت کرده‌اند و با کسب نتایج خوب همراه پدیده نام خوبی نیز پیدا کرده‌اند و این جای خوشحالی دارد؛ اما اعتقاد دارم بازیکنان من در سپاهان در بازی فردا شایستگی بهتری دارند و از آن‌ها پیشی خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.