سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

نیاز به ۵۰ میلیارد تومان سرمایه برای اتمام طرح دامپروری الیگودرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۵۰ میلیارد تومان سرمایه برای اتمام پروژه گاوداری الیگودرز نیاز است که ۳۰ میلیارد آن از تسهیلات صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا بازدار در حاشیه بازدید استاندار از پروژه گاوداری صبا پگاه الیگودرز گفت: این مجموعه دارای یک سایت 41 هکتاری با ظرفیت دو هزار رأس است که در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه 50 میلیارد تومان سرمایه برای اتمام این پروژه موردنیاز است، خاطرنشان کرد: 30 میلیارد آن از تسهیلات صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ 7 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای این پروژه دریافت شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ 10 میلیارد تومان نیز توسط بخش خصوصی تأمین‌شده است.

بازدار با بیان اینکه قرار بود این پروژه تا پایان امسال تکمیل شود، تصریح کرد: سرمای شدید باعث شده که بتون‌ریزی انجام نشود لذا این پروژه تا شهریورماه سال آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اشتغالزایی این پروژه عنوان کرد: پروژه گاوداری صبا پگاه الیگودرز 840 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی دارد.

انتهای پیام/د

۵۰ میلیارد تومان سرمایه برای اتمام پروژه دام‌پروری الیگودرز نیاز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.