سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددی:

آتش به جان کارگاه منبت کاری افتاد

افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت:یک کارگاه بزرگ منبت کاری در بزرگراه آیت الله سعیدی نیمه شب گذشته در آتش سوخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی مددی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ منبت کاری به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 38 و 125 ساعت 01:45 دقیقه بامداد امروز  به  بزرگراه آیت الله سعیدی، نرسیده به بزرگراه آزادگان، خیابان همدانیان اعزام شدند.

 مددی گفت: یک باب کارگاه منبت کاری به مساحت تقریبی یک هزار متر مربع مملو از چوب و الوار در ساعتی بعد از نیمه شب گذشته بنا به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
 
وی با اشاره به اینکه با گذشت زمان، حجم آتش سوزی نیز افزایش یافته و شعله های آتش به سرعت به نقاط مختلف کارگاه سرایت می کرد، افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی، از چند جهت با استفاده از لوله های آب پرفشار آتش نشانی به مقابله با شعله های آتش پرداختند.
 
مددی در ادامه گفت: تلاش مضاعف آتش نشانان سرانجام نتیجه داد و آنان در كمترین زمان ممکن، شعله های آتش را تحت كنترل خود درآورده و علاوه بر خارج کردن چندین سیلندر گاز 11 کیلویی از میان آتش، از سرایت آن به اطراف و همچنین به بار آمدن خسارات سنگین جلوگیری کردند.

افسر آماده منطقه چهار آتش نشانی تهران گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران این کارگاه آسیب جانی نرسید.
 
انتهای پیام/
 

حریق در کارگاه منبت کاری بزرگراه آیت الله سعیدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.