رئیس ایستگاه 70 آتش نشانی گفت:یک ساختمان مسکونی در خیابان امین الملک به علت نامعلومی دچار حریق شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود آرین مهر رئیس ایستگاه 70 آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125،  بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 28 و 70 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:12 روز گذشته به خیابان امین الملک، خیابان مهمان نوازان اعزام شدند.

 آرین مهر گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی مشاهده شد که یک اتاق 30 متر مربعی در طبقه دوم و یک اتاقک 8 مترمربعی در حیاط این ساختمان آتش گرفته و شعله های آتش به انباری پشت بام که سقف آن از جنس ایرانیت بود، سرایت کرده و محل حادثه کاملا شعله ور بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

رئیس ایستگاه 70 آتش نشانی با اعلام اینکه داخل اتاق ها و انباری که دچار آتش سوزی شده بود مقدار زیادی لوازم مستعمل خانگی وجود داشت، اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش همه جانبه آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به ساختمان های مجاور جلوگیری کردند.

ساختمان مسکونی در امین الملک طعمه حریق شد+عکس

لازم به ذکر است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی نرسید.

انتهای پیام/

آتش سوزی در ساختمان مسکونی دو طبقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار