فرمانده آتش نشانی ایستگاه 12 گفت:حریق منزل مسکونی خالی از سکنه در «مرتضی گرد» خسارات هنگفتی بر جا گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام آلیانی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 12 اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی در یک منزل مسکونی خالی از سکنه به سامانه 125، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 12  ساعت 21:12 دقیقه شب گذشته به محله  مرتضی گرد اعزام شدند.

 آلیانی با بیان اینکه هنگامی که به محل حادثه رسیدیم دود و آتش از طبقه دوم ساختمان سه طبقه خارج می شد، افزود: نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل حادثه به دوگروه تقسیم شدند و به دلیل نبود ساکنان منزل طبقه دوم و همچنین بسته بودن در ورودی این واحد مسکونی، بلافاصله با ابزار ویژه درب اصلی را باز کرده و وارد خانه  شدند.
 
وی ادامه داد: آتش نشانان با قطع برق و گاز و استفاده از تجهیزات خاموش کننده و دستگاه تنفسی به کانون آتش در داخل منزل 65 مترمربعی نزدیک شده وبا تلاش فراوان و با استفاده از یک رشته لوله آب پرفشار، شعله های آتش را کنترل و از سرایت آن به طبقات دیگر جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی با بیان اینکه علت وقوع این آتش سوزی و نیز خسارات وارده از سوی تیم کارشناسی منطقه 4 آتش نشانی در دست بررسی است، تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
 
انتهای پیام/
 

آتش سوزی در یک منزل مسکونی در «مرتضی گرد» حادثه ساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار