فرمانده آتش نشانی ایستگاه 125 گفت:یک دستگاه خودرو سواری کیا سورنتو و پراید حین حرکت در بزرگراه آزادگان به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی مخبریان فرمانده آتش نشانی ایستگاه 125 اظهار کرد:با اعلام تصادف 2 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه آزادگان به سامانه 125،بلافاصله  نیروهای آتش نشانی ایستگاه 125 به مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به بلوار الغدیر اعزام شدند.

 مخبریان گفت: یک دستگاه خودرو سواری کیا سورنتو و پراید حین حرکت در بزرگراه، به شدت با یکدیگر برخورد کرده و پس از برخورد شدید با گاردریل وسط بزرگراه، بر روی نرده های فلزی گاردریل قرار گرفتند.

 

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و به منظور جلوگیری از بروز حوادث دیگر، علائم هشدار دهنده را در اطراف صحنه  تصادف گذاشتند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان آسیبی نرسید، اضافه کرد: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم نشتی بنزین هر دو خودرو سواری، به وسیله ابزار فرز نرده های فلزی گاردریل را بریدند و هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

 

تصادف شدید سورنتو با پراید در بزرگراه آزادگان+عکس

لازم به ذکر است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

انتهای پیام/

تصادف 2 خودرو سواری در بزرگراه آزادگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار