سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت مجلس افغانستان از گفتگوهای مستقیم دولت و طالبان

معاون دوم مجلس افغانستان با ابراز امیدواری از گفتگوهای مستقیم صلح میان نمایندگان حکومت و طالبان گفت: این مذاکرات می‌تواند برای گفتگوهای صلح افغانستان مفید واقع شود.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، معاون دوم مجلس افغانستان با ابراز امیدواری از گفتگوهای مستقیم صلح میان نمایندگان حکومت و طالبان گفت: این مذاکرات می‌تواند برای گفتگوهای صلح افغانستان مفید واقع شود.

گمانه زنی ها درباره درباره گفتگوی نماینده‌های طالبان و شورای عالی صلح افغانستان در قطر تا ده روز دیگر با خوشبینی هیات اداری مجلس روبرو شده است.

نذیر احمدزی، معاون دوم این جرگه امروز (یکشنبه ۲۸ عقرب) گفت: اگر نماینده‌های دو طرف از نزدیک با هم دیدار کنند، بر روند صلح تاثیرات مثبتی خواهد داشت.​

وی افزود: ما از ملاقات‌های رو در روی حکومت و مخالفین در هر جایی که برگزار شود استقبال می‌کنیم؛ اگر دو طرف رو در رو ملاقات کنند نتایج مثبتی خواهد داشت.

هر چند وزارت خارجه و شورای عالی صلح افغانستان از دیدار احتمالی نماینده های حکومت و این شورا با طالبان ابراز بی خبری می‌کنند اما یک عضو پیشین گروه طالبان خبر می‌دهد که انتظار می‌رود در 27 ماه روان میلادی، نماینده‌های شورای عالی صلح و طالبان در قطر دیدار کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.