سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای نطنز افتتاح شد

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای نطنز ظهر امروز با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای نطنز  امروز با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش اصفهان، رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعضای انجمن اولیا و مربیان در دبستان قرآنی احسان یک نطنز برگزار شد.

این مراسم با حمل مشعل و پرچم المپیاد ورزشی، اجرای زیبای ورزش باستانی توسط ورزشکاران شهر بادرود، اجرای حرکات ورزشی توسط دانش‌آموزان و قرائت سوگندنامه آغاز شد.

در ادامه علیرضا محمودی مدیر آموزش‌ و پرورش نطنز اظهار کرد: شهرستان نطنز با دارا بودن ظرفیت‌های طبیعی مستعد برگزاری برنامه‌های ورزشی در سطح استان است و می‌تواند مسابقات را میزبانی کند.

وی گفت: در نطنز در سطح مدارس به سه ورزش شنا، کوهنوردی و کویرنوردی توجه ویژه‌ای شده چراکه وجود استخر اختصاصی در آموزش‌ و پرورش که همه مدارس موظف شده‌اند از آن استفاده کنند و همچنین مجاورت با کوه و کویر زمینه این سه ورزش را در نطنز فراهم آورده است.

عبدالرضا رئیسی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان نیز ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: درس تربیت‌بدنی در مدارس جهت ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان پیش‌بینی‌شده و هم‌اکنون در سراسر استان به این درس اهمیت داده می‌شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، کارگاه‌های آموزشی، اجرای ورزش صبحگاهی، حیاط پویا، مسابقات ورزشی، کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای برای همکاران و دانش آموزان موجب افزایش توانایی جسمی و روحی برای آنها می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل از مشارکت گروهی در اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای را از اهداف مهم برشمرد و تصریح کرد: با کمک و همکاری اولیا، اعضای انجمن و همکاران آموزشگاه می‌توان المپیاد را به بهترین نحو برگزار کرد.

وی همچنین از اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در بیش از  2 هزار آموزشگاه و همکاری حدود 80 هزار نفر و فعالیت بیش از 320 هزار دانش‌آموزان در این طرح در سال گذشته خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این المپیاد می‌تواند استعداد ورزشی دانش آموزان را شکوفا کند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.