سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

68 درصد پروژه های نیمه تمام خراسان رضوی به اتمام رسید

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از یک هزار و 250 پروژه نیمه تمام عمرانی در این استان به اتمام رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی سالیانی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران گفت : تعداد پروژه های عمرانی نیمه تمام این استان در سال 92 بیش از یک هزار و 850 پروژه بود.


وی افزود : از هزار و 250 پروژه نیمه تمام 850 پروژه طی سال های 93 و 94 تکمیل شده و حدود 400 پروژه دیگر هم سال گذشته به اتمام رسیده است.

سالیانی گفت : دولت طی این سال ها با تنگناهای مالی بسیار مواجه بوده است ولی با این حال تلاش شد پروژه های عمرانی استان متوقف نشود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در سال 93 برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان در مجموع 6 هزار و 660 میلیارد ریال تخصیص داده شد که این رقم در سال 94 با شدت یافتن مشکلات و محدودیت های مالی دولت به سه هزار و 340 میلیارد ریال کاهش یافت.

وی گفت: در سال گذشته نیز چهار هزار و 380 میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان اختصاص یافت.

سالیانی  افزود: اعتبارات مصوب امسال برای حوزه عمرانی استان 13 هزار و 390 میلیارد ریال است که تاکنون 2 هزار و 670 میلیارد ریال آن تخصیص یافته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش دارد.

 

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: امسال برای تکمیل 530 پروژه نیمه تمام باقی مانده استان برنامه ریزی شده و علاوه بر آن 668 پروژه جدید دارای اولویت نیز تعریف و به اجرا درآمده است و سعی می شود منابع مالی در طرح ها و پروژه هایی هزینه شود که مردم سریعتر از مزایای آن بهره مند شوند.

 

انتهای پیام//ف.م

 


بیش از هزار و250 پروژه نیمه تمام خراسان رضوی به اتمام رسید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.