احداث بارانداز میوه و تره بار در مشهد مورد تصویب و تائید کمیته ساماندهی میادین میوه و تره بار خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛علی رسولیان مدیر کل دفتر دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته ساماندهی میادین میوه و تره بار خراسان رضوی گفت: این کمیته با رویکرد طراحی و ایجاد نظام یکپارچه تامین و توزیع محصولات کشاورزی با همراهی دستگاه‌های متولی و بخش خصوصی همچون اتحادیه‌های مربوطه تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این کمیته شناسایی معضلات موجود در راستای تامین و توزیع محصولات کشاورزی و سامان بخشی این حوزه است.

مدیر کل دفتر دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به وجود مضجع منور رضوی (ع) و خیل عظیم مشتاقان و زائران امام رئوف، اهمیت توجه و نظارت بر بازار میوه و تره بار بویژه در ایام پیش رو و با رویکرد تنظیم بازار انجام خواهد شد.

رسولیان افزود: براساس اهمیت سازماندهی و توانمند سازی تولیدکنندگان، بخش کشاورزی استان در نظر دارد تا با تجمیع و یکپارچه سازی تولیدات کشاورزی در قطب‌های عمده تولید و همچنین درجه بندی و بسته بندی محصولات با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای صنایع تبدیلی و تکمیلی و سردخانه‌ها اقدام کند.

وی گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، احداث بارانداز میوه و تره بار در شهر مشهد مقدس مورد تصویب و تائید کمیته ساماندهی قرار گرفت.

انتهای پیام// ز.‌ی



برگزاری جلسه کمیته ساماندهی میادین میوه و تره بار خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.