سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۸۲۸ مددجو از خدمات آموزش خانواده

۸۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان تنکابن از خدمات آموزش خانواده در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی‌اکبر سیدی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن گفت: ۸۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ارائه‌شده در سرفصل‌های اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی بوده است، افزود: زنان سرپرست خانوار، افراد در شرف ازدواج و بازمانده از تحصیل، همسران جوان، کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و مستعدان اشتغال از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنکابن بابیان اینکه ۲۲۲ نفر از مددجویان در شش‌ماهه نخست سال جاری از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شدند، گفت: خدمات مشاوره‌ ای به متقاضیان طرح اشتغال، نوعروسان، جوانان، نوجوانان و زنان سرپرست خانوار ارائه شد.

وی افزود: خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی در ۳۷۳ جلسه برای مددجویان تحت حمایت باهدف ارتقاء سلامت روان و درمان اختلالات برگزار شد.

مدیر کمیته امداد تنکابن با بیان ارائه خدمات آموزشی به ۱۵ نفر از نوعروسان تحت حمایت در این شهرستان گفت: این آموزش‌ها با موضوعات همسرداری، مهارت‌های زندگی، احکام، اخلاق اسلامی با هدف تحکیم بنیان خانواده ارائه شده است.

سیدی افزود: در تنکابن ۳ هزار و ۳۵۲ خانوار کمک‌معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای مددجویان تنکابنی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.