۳۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در محمودآباد از خدمات آموزش خانواده در شش ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن علیزاده مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) محمودآباد با بیان اینکه این نهاد به مددجویان خدمات فرهنگی در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند، گفت: ۳۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از خدمات آموزش خانواده در شش ماهه نخست سال جاری بهره‌مند شدند.


وی با اشاره به اینکه محور این آموزش‌ها مهارت‌های زندگی، مثبت اندیشی با رویکرد معنویت مداری بوده است، افزود: زنان سر پرست خانوار، همسران جوان، جوانان در آستانه ازدواج از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) محمودآباد گفت: هدف از برگزاری این آموزش‌ها تلاش در جهت اصلاح سبک زندگی واندیشه، تحکیم وبالندگی نهاد خانواده، تقویت احساس کرامت اجتماعی و برانگیختن عزت نفس بوده است.


علیزاده به ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی وگروهی به ۲۷۶ نفر از مددجویان در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: خدمات مشاوره‌ای به متقاضیان طرح اشتغال، نوعروسان، دانش آموزان تحت حمایت، جوانان در آستانه ازدواج و زنان سرپرست خانوار ارائه شد.


وی با بیان اینکه ۱۷۰ نفر دانش آموز و دانشجو در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت:این افراد از خدماتی مانندهزینه تحصیلی، کلاس‌های تقویتی، شهریه دانشگاه در شش ماهه نخست امسال بهره‌مند شدند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) محمودآباد به اعزام ۶۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس و قم در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: این سفر‌های معنوی با هدف تقویت روحیه معنوی خانوار‌های تحت حمایت، آشنایی آن‌ها با سیره زندگی ائمّه معصومان (ع)، سبک زندگی اسلامی، شرکت درفعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی برگزار شد.


هزار و ۱۵۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد محمودآباد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


آموزشی برای تحکیم بنیان خانواده مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار