بهره مندی ۴۸۰ نفر از مددجویان از خدمات آموزش خانواده

۴۸۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در رامسر از ابتدای امسال تاکنون از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسربا بیان اینکه این نهاد به مددجویان خدمات مختلف فرهنگی ارائه می‌دهد، گفت: ۴۸۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در رامسر از ابتدای سال جاری تا کنون از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.


وی افزود: آموزش رفتار‌های معنوی و مهارت‌های زندگی به مددجویان با استفاده از هشت روش آموزشی برای اصلاح سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده، ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزش خانواده بوده است.


مدیر کمیته امداد رامسر گفت: کارگاه‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی، سوق دادن خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود.


سرایی با اشاره به اینکه یکی از راهکار‌های اساسی این نهاد برای توانمندی خانواده‌ها و ارائه آموزش‌های فردی و گروهی به مددجویان است، افزود: مسائل دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد در خانواده، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مطالبی است که در این کارگاه‌های آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود.


وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های مهم این نهاد تحکیم بنیان خانواده است، گفت: کمیته امداد با ارائه مشاوره‌های فرهنگی و دینی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای برای مددجویان توانسته است پایه‌های زندگی آنان را مستحکم کرده و از فروپاشی آن جلوگیری کند.


هزار ۳۱۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) رامسر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


ارائه خدمات آموزشی به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار