۱۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا در  چهار ماه نخست امسال به اردوی زیارتی مشهد، قم، عتبات عالیات و اردو‌های آموزشی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید رضا ساداتی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با بیان اینکه برگزاری اردو‌ها به منظور تحکیم روابط خانواده‌ها، رشد و تعالی فکری و عقیدتی آن‌ها انجام می‌ شود، گفت: ۱۹۰ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در چهار ماه نخست امسال به اردوی زیارتی مشهد، قم، عتبات عالیات و  اردو‌های آموزشی اعزام شدند.

ساداتی با بیان اینکه توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت یکی از برنامه‌ های کمیته امداد است، گفت: این اردو‌ها با حضور مادران در کنار دخترانشان برگزار شده است.

وی افزود: در این اردو‌ها برنامه‌ های  فرهنگی و اجتماعی به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شودکه مهمترین اثر آن برقراری ارتباط صمیمی‌تر میان مادران و دختران است.

مدیر کمیته امداد نکا گفت: این سفر‌های معنوی با هدف  آموزش خانواده‌ها با سیره رفتاری اهل بیت (ع) و آموزش‌ های فوق برنامه در سفر و همکاری  آن‌ها با یکدیگر اجرا می‌ شود.

ساداتی با قدر دانی از دستگاه‌ها، سازمان‌ها، ادارات و افراد خیری که آمادگی اعزام مددجویان به کربلا و مشهد مقدس را دارند، گفت: مردم نیکوکار شهرستان می‌ توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ م

اعزام ۱۹۰ مدد جوی نکایی به اردو‌های زیارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.