سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سه هزار گفتمان ديني در مدارس همدان

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان همدان از برگزاری3 هزار گفتمان دينی در ايام محرم و در مدارس شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام جواد حیدری راد رئيس تبليغات اسلامی شهرستان همدان گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی یکی از برنامه‌های شاخص تبلیغات اسلامی در مدارس است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی با همکاری گروه فرهنگی، تبلیغی«سراج» در مدارس، ادامه داد: هدف از این گفتمان ها پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و نوجوانان است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه مبلغان و روحانیون در مدارس حضور پیدا کرده و با دانش‌آموزان گفت‌وگو می‌کنند، اظهار داشت: دانش‌آموزان به شکل شفاهی و کتبی سوالات خود را مطرح و به سوالات آنها پاسخ داده می‌شود.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهم‌ترین محور‌های گفتمان‌های دینی اعلام کرد و خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر سبب حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه می‌شود.

این مسئول با اشاره به تاثیرگفتمان دینی افزود: گفتمان های دینی در ارتقای باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان نقش بسزایی دارد چرا که به سوالات وشبهات جوانان پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان است و با افزایش برنامه‌های فرهنگی از جمله‌ گفتمان‌های دینی می‌توان راه نفوذ دشمن به جوانان را از بین برد، یادآورشد: همه باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

وی تبیین فلسفه قیام‌ عاشورا، عزاداری و مبانی حکومت اسلامی را از دیگر محورهای مهم گفتمان‌های دینی برشمرد و گفت: در همه مناسبت‌های مذهبی گفتمان‌های دینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

سه هزار گفتمان دینی در مدارس همدان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.