سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام عملیات اجرایی مجتمع موجهای آبی ارومیه تا پایان سال جاری

سرمایه گذار مجتمع تفریحی موجهای آبی ارومیه از اتمام ساخت این پروژه تا پایان سال 96 خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مسعود اسکندری سرمایه گذار خصوصی مجتمع تفریحی و گردشگری موجهای آبی ارومیه با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت و ساز مجتمع ،‌پیش بینی می کنیم که این پروژه تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد .

وی ادامه داد : مساحت زمین این مجتمع  13559  متر مربع و مساحت زیر بنای آن  8450 متر مربع است و شامل بخشهای مختلف و متنوعی می باشد .

این سرمایه گذار افزود : مجتمع موجهای آبی شامل استخرهای مجزای شنا برای بزرگسالان و کودکان ، 4 سونای خشک و بخار ، 2 جکوزی ، ‌18  سرسره ،‌ اتاق نمک ، حمام تورکی ،‌ سالن بدنسازی ،‌ سوئیت های اقامتی ، سالن غذاخوری و پارکینگ و دیگر خدمات رفاهی می باشد .

اسکندری ادامه داد : تاکنون 250 میلیارد ریال برای احداث ساختمان و خرید تجهیزات هزینه شده است و برای اتمام صد در صد  آن ، 70 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است .

وی به روند احداث مجتمع اشاره کرد و گفت : در سال 92 موافقت اصولی اداره کل میراث فرهنگی  و گردشگری استان برای ایجاد این مجتمع صادر شد ولی عملیات اجرایی آن از اسفند 94 آغاز گردید و با تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه ، برای حدود 110 نفر به شکل مستقیم شغل ایجاد خواهد شد .

گفتنی است که محل مجتمع گردشگری – سیاحتی موج های آبی ارومیه در کیلومتر 6 جاده سنتو( ارومیه به طرف مهاباد ) واقع شده است .

انتهای پیام/ح

تاکنون 250 میلیون ریال برای احداث وخرید تجهیزات مجتمع موجهای آبی ارومیه هزینه شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.