سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زهرا سعیدی مطرح کرد:

ملاک انتخاب وزرا باید بر اساس شایسته سالاری باشد

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:شایستگی و توانمندی زنان در جامعه اسلامی برای همگان به اثبات رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سعیدی  با بیان اینکه حوزه انتخابیه او در منطقه صنعتی قرار دارد افزود: بیشتر مشکلات این منطقه صنعتی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک مجلس برای انتخاب وزرا، توجه به مشکلات اقتصادی و داشتن برنامه برای رفع این مشکلات در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در حال بررسی وضعیت و عملکرد لیست وزرای پیشنهادی دولت هستند افزود: برنامه آینده، عملکرد گذشته، مردمی و ولایتمدار بودن وزرا از دید نمایندگان از اهمیت زیادی برخوردار است.

سعیدی، همچنین با ابراز رضایت از عملکرد وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم گفت: وزیر ورزش و جوانان در یکسال گذشته با جوانگرایی، کارکرد خوبی ارائه کرده و به قول ها و وعده های خود در مورد استفاده از مدیران کل جوان عمل کرده است.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دولت افزود: نیمی از جامعه ما را زنان و بانوان تشکیل می دهند و نیاز است تا در در حوزه زنان و جوانان خیلی قوی تر کار شود.

وی، با بیان اینکه ملاک انتخاب وزرا باید بر اساس شایسته سالاری باشد افزود: شایستگی و توانمندی زنان در جامعه اسلامی برای همگان به اثبات رسیده است.

سعیدی تصریح کرد: انتظار نداریم که سهم و درصدی از وزرا از بین زنان انتخاب شوند بلکه باید بر اساس شایستگی ها و توانمندیهای زنان از آنها استفاده شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس، با اشاره به اینکه دانشنامه و بانک اطلاعاتی قوی از بانوان وجود ندارد گفت: این مسئله ضعف بزرگی برای جامعه زنان است که باید برای برطرف کردن آن در آینده برنامه ریزی و اقدام کرد.

سعیدی با بیان اینکه وزرای دولت باید اقتدار و عزت را در مسیر کاری خود مورد توجه قرار دهند گفت:هر کدام از وزرایی که انتخاب می شوند باید از افراد توانمند و شایسته در بدنه وزارتخانه هم استفاده کنند.

وی یادآور شد: مشکلات و مسائل زیادی در جامعه وجود دارد و منابع زیادی هم در اختیار داریم که باید از این منابع و نیروی انسانی به خوبی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

گزینه خوبی برای وزارت صنعت معرفی شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.