نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس در کنار هم برنامه خوبی برای حل مشکل معیشت مردم دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری‌بنه خلخال امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: دولت و مجلس در کنار هم برنامه خوبی برای حل مشکلات معیشتی مردم دارند.

وی گفت: در هفته‌های گذشته نمایندگان روزهای پر جنب و جوشی را در راستای انتخاب و رای درمورد وزرا داشتند که همگان بحث منافع ملی کشور، شرع مقدس اسلام و وجدان کاری وزرا و اعضای کابینه را مورد ارزیابی قرار داده که در نهایت با اعلام نتایج انتخاب وزرا در کشور روبه‌رو شدیم.

جعفری تصریح کرد: جنوب استانآن چنان که باید در گذشته توسعه می‌یافت و از محرومیت خارج می‌شد این هدف عملی نشده و بنده لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری مشکلات اهالی دو شهرستان خلخال و کوثر غافل نشده‌ام و در طول مدت 15 ماه هیچ اولویتی جز حل مشکل مردم و رفع محرومیت دو شهرستان در ذهن اینجانب نبوده است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مجلس هوشمندانه عمل کرده و با دقت بسیار زیاد در راستای حفظ حقوق مردم ایران و توسعه و تعالی کشور قدم در راه رای به وزرا و انتخاب آنانگذاشته است.

جعفری در ادامه از خدمات ارزشمند دولت نهم و دهم در توسعه همه‌جانبه کشور تقدیر کرد.

ویبه پیگیری اساسی‌ترین طرحهای تاثیر‌گذار شهرستان در عمران، آبادانی و زندگی عموم مردماشاره کرد و گفت: در بحث سد معیشتیاعتبار این سد دو میلیارد تومان بود که چهار میلیارد تومان دیگر به این سرفصل اضافه شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین به گازرسانی به روستای لرد و میانرودان در خلخال اشاره کرد و افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی در دهستان شال به پایان رسیده و روستاهای زرج‌آباد و آقامیرلو در شهرستان کوثر نیز در شرف گازرسانی است و پنج بی.تی.اس مخابراتی در راستای پوشش مناسب مخابراتی برای شهرستان اختصاص داده شده است/س.

برچسب ها: اردبیل ، حل ، مشکلات ، معیشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.