سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت

عباس اروئی که آقای گل مسابقات بین المللی هاکی در کرواسی است با وجود کمبود امکانات انگیزه اش کم نمی شود و دست از رقابت بر نمی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس اروئی از افتخارآفرینان هاکی مهدیشهر و استان سمنان است که سین جیم باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان در گفتگویی اختصاصی پای صحبت های این ورزشکار بین المللی نشسته است.
سین : خودتان را معرفی کنید.
 جیم : عباس اروئی هستم متولد 1365 و اهل مهدیشهر


سین : متاهل هستید یا مجرد و دارای چند فرزند هستید؟
متاهل هستم و دارای دو فرزند پسر.


سین : در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید ؟
جیم : اکنون در شهرداری مهدیشهر مشغول به کار هستم.


سین : ورزش هاکی رو از کی و از کجا شروع کردید؟
جیم : ورزش هاکی رو از سال 1378 و با کمک برادرانم و علاقه ای که به این رشته ورزشی داشتم شروع کردم.


سین : مهدیشهر و سنگسر قطب هاکی ایرانه و برای پیشرفتش هم اکنون در هیئت چه مشکلاتی دارید ؟
جیم : مهدیشهر در رشته هاکی ورزش اول استان سمنان است و استعداد های زیادی در این رشته در این شهرستان وجود دارد و شهرستان مهدیشهر بازیکنان ملی پوش زیادی در تمام رده سنی تحویل کشور داده است که از مهمترین مشکلات این ورزش نداشتن اسپانسر است.


سین : رقابت های بین المللی هاکی که آقای گل شدید در چه سالی و در کدام کشور بود ؟
جیم : مسابقات بین المللی هاکی که در بهمن ماه 95 در کشور کرواسی برگزار شد من توانستم با 18 گل به عنوان آقای گل این رقابت ها معرفی شوم.


سین : چند ساله عضو تیم ملی هاکی هستید؟
جیم : از سال 83 به عضویت تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران درآمده ام.


سین : وضعیت تیم ملی هاکی ایران رو چطور می بینی؟
جیم : وضعی تیم ملی هاکی خوب است و با توجه به این که یک کادر فنی خوب این تیم را ادراه می کند این تیم آینده درخشانی را دارد.


سین : به نظر شما فدراسیون هاکی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند ؟
جیم : مشکلات در تمام رشته های ورزشی وجود دارد و من به نوبه ی خود از رئیس و دبیر فدراسیون هاکی تشکر ویژه می کنم که با زحمات خود تلاش زیادی را برای موفقیت تیم هاکی انجام داده اند.


سین : روزانه چقدر تمرین می کنید؟
هر هفته سه جلسه و به صورت سه ساعته در سالن ورزشی ولایت مهدیشهر تمرینات خود را پیگیری میکنم.


سین : آیا تاکنون مدال های قهرمانی خود را اهدا کردید ؟
جیم : من برای ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی در سال 91 دومدال طلای آسیایی خود را به زلزله زدگان این منطقه اهدا کردم.


سین : چه مقام هایی تاکنون کسب کرده اید؟
جیم : بنده مقام های قهرمانی زیادی دارم که مهمترین آنها شامل : 1- قهرمانی تیم ملی در تورنومنت روسیه در سال 1393   2- مقام چهارم در جام جهانی 2015 آلمان 3- مقام قهرمانی آسیا 2015 در کشور قزاقستان 4- مقام قهرمانی تورنومنت بین المللی کرواسی در سال 1395 4- قهرمانی در مسابقات آسیایی قطر و راهیابی به جام جهانی 2018 مونیخ آلمان 5- قهرمان تیم ملی در بازی های آسیایی مالزی و راهیابی به جام جهانی 2011 لهستان 6- کسب گواهی مربی گری در سال 1385 در همدان 7- آقای گل نوجوانان در سال 1381 در کرمانشاه 8- مقام سوم المپیاد ایرانیان در سال 1387 در رشته مربی گری 9- قهرمان تیم ملی بزرگسالان در سال 1383 در جمهوری آذربایجان 10- قهرمان زیر 21 سال در رشته مربی گری در سال1392


سین : از مسئولین استانی چه انتظاراتی داری ؟
جیم : با توجه به این که مهدیشهر قطب هاکی ایران است از مسئولین استانی انتظار داریم تا اسپانسری برای این رشته پیدا کنند تا مشکلا مالی این رشته برطرف شود.

سین : حرف آخر.
جیم : در پایان تشکر دارم از مسئولین و مربیان محترم که در جهت پیشرفت این رشته ورزشی کمک کردند و تشکر ویژه را از شورای اسلامی وشهردار و فرماندار و تمام مردم خون گرم مهدیشهر دارم که همیشه یاور ما بودند تا بتوانیم کاری کنیم نام ایران و مهدیشهر در جهان زبانزد باشد.


با توجه به این که هاکی رشته پر هزینه ای است ولی با کمک رئیس هیئت هاکی توانستیم حرف اول را در کشور بزنیم و من به نوبه خود به داشتن چنین افرادی افتخار می کنم که با تمام وجود برای ورزش هاکی زحمت می کشند و انشالله بتوانیم با قهرمانی خودمان جوابگوی زحمات تمام مسئولین باشیم.

انتهای پیام / ز

سین جین از عطیه زیاری

ورزشکار مهدیشهری از مشکلاتش برای ما می گوید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.