سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کاروان زیر سایه خورشید میهمان مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) کاشان شد

مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهرک 22 بهمن کاشان میزبان خدام حرم رضوی از کاروان زیر سايه خورشید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روحانی کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در دارالمومنین کاشان،  با تبریک ایام میلاد بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام عالم آل محمد در دهه کرامت گفت: ما حامل سلام و برکات حرم مطهر رضوی برای شما مردم با عطرافشانی پرچم سبز گنبد هستیم که راه بهشت را نشان می‌دهد.
 
حجت الاسلام هادی نورانی،  با تاکید بر اینکه همه ما علاوه بر ادب و ارادت و عشق به امام مهربانی ها باید این دوستی و محبت را در رفتار و کردار و گفتار خود متجلی ومتبلور کنیم گفت: عمل به سیره رضوی و فرهنگ علوی در زندگی فردی و اجتماعی قلب امام رضا علیه السلام را از ما خشنود و راضی می کند.
 
وی، با استناد به این حدیث ثامن الحجج که به حضرت عبدالعظیم حسنی فرمودند " سلام ما را به شیعیان ما برسانید و بگویید امانت دار باشند " گفت :فرزندان یکی از امانت هایی است که در تربیت ولایی و اهل بیتی آنها باید بکوشیم.
 
به گفته وی،  امروزه که دشمن با تمام ابزار خود بویژه از طریق فضای مجازی، اینترنت و گوشی همراه می خواهد غیرت را از مردان و حیا و حجاب و عفاف را اززنان ما بگیرد وظیفه همه حفظ امانتداری در تربیت صحیح فرزند،  عفت و نجابت و غیرت در خانواده و اجتماع است.
 
حجت‌الاسلام نورانی با تاکید بر اینکه امام شیعه خود را فراموش نمی کند و حتی در غم و غصه و مریضی ما اندوهناک و بیمار و ناراحت هستند گفت :امام ما را رصد می کند، دلش برای ما می سوزد اما ما با گناه و عمل به غیر سبک زندگی ایمه آنها را اندوهناک وناراضی می کنیم.
 
وی، اقتدا به رفتار معصومین و الگوبرداری از سیره و سلوک آنها را در زندگی تاکید کرد و گفت: هر چقدر ما با ایمه باشیم و از آنها تبعيت کنیم حضرات معصومین نیز با ما خواهند بود.
 
حجت الاسلام نورانی، با تاکید بر اینکه امروز همه تلاش دشمن گرفتن عفت زنان و غیرت مردان است تصریح کرد: جدانشدن از اهل بیت علیهم السلام اجمعین و تمسک و توسل به آنها در تبعیت از سبک زندگی ایمه تنها راه نجات،  گشایش و حفظ از توطئه های دشمنان اسلام است. 
 
وی در پایان سخنانش با اجرای یک برنامه فرهنگی و پرسش و پاسخ مذهبی در قرایت سوره های قرآنی به دختران و پسران زیر 10 سال علاوه بر نبات تبرکی حرم رضوی،  کتاب و حرز امام جواد را هدیه دادند.
حضور کاروان زیر سایه خورشید در مسجد جامع حضرت ابوالفضل علیه السلام شهرک 22 بهمن کاشان با قرایت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و مدیحه سرایی محسن ضیایی خادم حرم رضوی در این مسجد پایان یافت.
 
شایان ذکر است:  کاروان زیر سايه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم،  محسن ضیایی و ابراهیم رمضاني دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.