سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ضربه‌های مهلک ارتش سوریه بر پیکر تروریست‌ها

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پیشروی‌های ارتش سوریه ضربه‌های حیثیتی، روانی و اقتصادی به تروریست‌های تکفیری وارد می‌کند.

حسن عابدینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیرامون پیشروی‌های ارتش سوریه و آزادسازی منابع نفتی و گازی و در نتیجه آسیب جدی به یکی از اصلی‌ترین منبع درآمدی تروریست‌ها، اظهارکرد: بی‌تردید پیشروی‌های جبهه مقاومت اسلامی و ارتش سوریه در مناطقی که چند سال به اشغال تروریست‌های تکفیری بوده است ضربه حیثیتی، روانی و اقتصادی به آنها وارد می‌کند.

 کارشناس مسائل غرب آسیا  تأکید کرد: تروریست‌های تکفیری تمام تجهیزات کارخانه‌های شهر صنعتی حلب را بعد از اشغال به کشورهای دیگر از جمله دولت ترکیه می فروختند و درآمدهای خود را از این راه تأمین می‌کردند به همین دلیل با آزادسازی شهر حلب ضربه مهلکی به تروریست‌های داعش و جبهه النصره وارد شد.

وی افزود: در حال حاضر دولت مرکزی سوریه به کمک هم پیمانان خود توانسته مناطقی که شامل چاه‌های نفت است را به تصرف در بیاورد و به شریان‌های اقتصادی گروه‌های تروریستی و تکفیری صدمه زند.

عابدینی در پایان گفت: انتظار می‌رود با وجود پیشروی‌های ارتش سوریه و جبهه مقاومت اسلامی در آینده نه چندان دور ضربه سهمگینی بر پیکره عملیاتی و اقتصادی داعش وارد شود.

انتهای پیام/

وارد شدن ضربه سهمگین بر پیکره عملیاتی و اقتصادی داعش 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.