سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اختصاص 21 درصد از اعتبارات استان به شهرستان اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 21 درصد از اعتبارات استانی به شهرستان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل افزود: در حالی که شهرستان اردبیل 50 درصد جمعیت استان را در خود جای داده است 21 درصد از اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته که در مقایسه با جمعیت منطقه کافی و مناسب نبوده و حتی برای نصف جمعیت این شهرستان ناکافی است.

وی گفت: امسال 55 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اردبیل اختصاص یافته که این میزان اعتبار متناسب با جمعیت اردبیل نیست.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر به علت افزایش مهاجرت‌ها از مناطق روستایی و برخی استان‌های دیگر به اردبیل شاهد افزایش جمعیت شهرستان به 610 هزار نفر هستیم که بیش از نیمی از جمعیت استان را شامل می‌شود.

زنجانی با اشاره به تبعات مهاجرت و نیاز به اعتبارات لازم برای خدمات‌رسانی مناسب و شایسته به تمامی مردم شهرستان تصریح کرد: ایجاد شهرک‌های جدید از جمله آثار مهاجرت بوده که برای خدمات‌رسانی به اهالی این مناطق نیز نیازمند اعتبارات مناسب از محل استانی هستیم.

وی اظهار کرد: مدرسه، مسجد و سایر مراکز خدمتی از جمله نیازهای شهرک‌های تازه‌تاسیس در اردبیل بوده که باید برای رفع آنها اقدامات لازم انجام شود به طوری که در حال حاضر 5 شهرک جدید در شهرستان نیازمند بهره‌مندی از این خدمات هسند.

وی تکمیل طرح‌های با محوریت اقتصاد مقاومتی و نیز پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای 80 درصد را از اولویت های عمرانی در شهرستان اردبیل برشمرد و افزود: با توجه به اعتبارات اختصاص یافته امسال خرید، احداث و هر گونه اجاره با استفاد از اعتبارات ممنوع است.

 

انتهای پیام/ح

اختصاص 55 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.