اردبیل؛

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان اردبیل

فرماندار اردبیل از تخصیص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به ورزش استان اردبیل در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در حاشیه افتتاح سالن کشتی بازسازی شده سیدحاتمی اردبیل از تخصیص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به ورزش استان اردبیل در سال‌جاری خبرداد و افزود: 21 درصد از اعتبارات ورزشی در اختیار شهرستان اردبیل قرار گرفته است.

وی گفت: پیشکسوتان ورزش استان به خصوص کشتی گیران سرمایه‌های اصلی ورزش هستند، کشتی گیران اردبیلی یادآور فتوت و جوانمردی هستند که شهدایی مانند شهید برزگر، دیرین و جهازی نمونه‌هایی از این دلاورمردان ورزشی بودند.

فرماندار اردبیل افزود: ورزش نباید به تهدید تبدیل شود، باید در ورزش از بزرگان و پیشکسوتان درس بگیریم و روح جوانمردی و فتوت را سرلوحه خود قرار دهیم.

زنجانی تاکید کرد: در اوج طرح مسائل سیاسی و اقتصادی کشور نظیر برجام، باز این ورزش است که حجم بزرگی از رسانه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و این در مقایسه با حوزه‌های دیگر و در مناسبت‌های مختلف قابل مشاهده است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تامین بسترهای ورزشی لازم جهت گرایش جوانان به ورزش افزود: گرایش به ورزش باعث تقویت روحیه فتوت و جوانمردی و اخلاق مداری در بین جوانان می‌گردد .

زنجانی خاطرنشان ساخت: ایجاد نشاط در جامعه باید در دستور کار مسوولان ذیربط قرار گیرد و یکی از مؤلفه‌های مهم برای ایجاد نشاط در جامعه و کاهش افسردگی در بین اقشار مختلف و به ویژه جوانان توسعه زیرساخت‌های ورزشی و گرایش جوانان به ورزش است .

وی افزود: حرکت‌های اخیر در ورزش استان قابل تقدیر بود و ما نیز در تداوم برگزاری مسابقات و میزبانی رشته‌های مختلف ورزشی اعلام حمایت می‌کنیم .

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.