سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

امنیت کشور مرهون تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) است

جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است و این امنیت مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در مراسمی که به مناسبت روز سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا برگزار شد در جمع کارکنان این مرکز گفت: انقلاب اسلامی ما یکی از جوانترین انقلابهای جهان است و در سالهای طی شده از انقلاب شکوهمند اسلامی کشور ما با سه جنگ بزرگ روبرو بوده است.

ناخدایکم عادل کردپور نخستین تقابل دشمن با نظام اسلامی را تحمیل جنگ سخت 8 ساله به ملت ایران عنوان کرد و افزود: رزمندگان اسلام و ملت ایران در دفاع مقدس با رشادت و مقاومت ایستادگی کردند و در نهایت با سرشکستی دشمن به پایان رسید.

وی با بیان ناتوانی دشمن در جنگ 8 ساله با ایران اظهار داشت: در حال حاضر دشمن به جنگ نرم روی آورده است و با استفاده از رسانه های گروهی و ماهواره ها سعی در تخریب انقلاب و هویت اسلامی دارد.

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا افزود:تیر خلاص را فرماندهی معظم کل قوا بر پیشانی دشمن نهاد و آن زمانی بود که جوانان ایران را افسران جنگ نرم خطاب کرد. ناخدا کرد پور جنگ سوم را جنگ نیابتی اعلام و خاطرنشان کرد: دشمن هزاران کیلومتر دورتر حضور دارد، اما مزدوران خود را به جلو می فرستد و همین گروهک های تکفیری که دور تا دور کشور عزیزمان ایران را گرفته اند، عوامل استکبار هستند.

وی تصریح کرد: اهیمت سامانه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران زمانی مشخص می شود که می بینیم کشور ما در این منطقه پرآشوب و جنگی، یکی از امن ترین کشورهای جهان است و این امنیت مرهون تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است .

 
انتهای پیام/اص


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.