شهدای حفاظت اطلاعات در گمنامی به شهادت رسیدند و رمز پیروزی یکی از موفق‌ترین عملیات دفاع مقدس حفظ اسرار بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ایام دفاع مقدس بیانگر رشادت‌های رزمندگان اسلام است و امروز سالروز عملیات ثامن الائمه است.

سردار حمید اباذری شهدای حفاظت اطلاعات را شهدایی گمنام خواند و افزود: شهدای حفاظت اطلاعات در گمنامی به شهادت رسیدند و رمز پیروزی یکی از موفق‌ترین عملیات دفاع مقدس حفظ اسرار بود.

وی با اشاره به اینکه کوچکترین نکات امنیتی و سری را می‌بایست رعایت کنیم گفت: همه زحمات بچه‌های حفاظت اطلاعات با اخلاص بود و در عملیات والفجر 8 با همین روحیه هزاران غواص از اروند عبور کردند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه اقدامات ما در عملیات والفجر 8 برملا نشد افزود: در عملیات والفجر نیروی‌های حفاظت اطلاعات زحمات زیادی کشیدند.

سردار اباذری با بیان اینکه ایران اکنون در امنیت کامل به سر می‌برد، گفت: در حالی‌که دنیای امروز زیر آتش و توپ به سر می‌برد ما در امنیت کامل هستیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب با تقدیم 220 هزار شهید به اینجا رسیده است افزود: اتفاقات خرد و کلانی برای انقلاب افتاد و درخشان‌ترین دوران انقلاب، دوران 8 سال دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) جنگ و دفاع مقدس را تاریخ زنده عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس تکرار عاشورا است و تنها مربوط به گذشته نیست.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروزه برای امنیت از کشور مدافعان حرم در خارج از مرزها مبارزه می‌کنند، افزود: دشمنان از 8 سال دوران دفاع مقدس عبرت گرفتند و امروز جرأت تعدی به ما را ندارند.

سردار اباذری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در چند وقت اخیر بیانات زیادی را علیه آمریکا و اسرائیل فرموده‌اند، گفت: عده‌ای دشمنان را فراموش کردند و یادشان رفت که نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان زیادی دارد

. فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه 200 سال گذشته غرب نقشه‌ای برای نابودی اسلام طراحی کرد، افزود:صدام تنها یک بازیچه در این میان بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها رشد کرده است، گفت: قدرت نظامی ما در بین قوی‌ترین قدرت‌ها قرار دارد و مقام معظم رهبری در جدیدترین راهبرد خود به افزایش قدرت تهاجمی تاکید کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس قدرت اصلی نظام انقلاب اسلامی را قدرت نرم اعتقادات مردم ایران دانست و افزود: دشمنان ارزش ها و اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس هستیم، جنگی که امام(ره) پس از پذیرش قطعنامه فرمودند جنگ بین فقر و غنا ادامه دارد.

سردار محمد عبدالله پور به تداوم نبرد بین ظالم و مظلوم تا برافراشته شدن پرچم عدالت در جهان اشاره کرد و افزود: شهدای مدافع حرم امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با تأکید براینکه دنباله رو راه شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: حضور در یادواره‌های شهدا تبعیت از امام(ره) و شهیدان است.

در پایان این مراسم از خانواده 8 شهید حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان تجلیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.