سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

درمان آکنه و جوش صورت با گیاه گلسنگ/ چای عطری سرطان زا است/ رتبه اولی‌های کنکور تجربی کدام دانشگاه را انتخاب می‌کنند؟

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

گلسنگ‌ها دارای انواع گوناگون هستند و یکی از منابع طبیعی مفید برای تغذیه حیوانات، حفظ اکوسیستم طبیعت و جذب مواد سمی به شمار می‌آیند.

محمد حسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ازقدیم الایام تا به امروز ایرانی‌ها ۲ نوع چای رنگی بیشتر نداشته‌اند، چای سیاه و چای سبز تنها چای‌های سالم و رنگی در کشور هستند، البته چای قرمز که به چای کوهی و ترش معروف است بیشتر در گروه چای‌های گیاهی و به اصطلاح دمنوش قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی معین فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی و رییس انجمن آسم و آلرژی کشور با اشاره به این که در ۱۰۰ سال اخیر به علت جاگزینی بیماری‌های قلبی به جای عفونی، اظهار داشت: عوامل اقتصادی و فرهنگی منجر به شیوع بیماری‌های غیر واگیر مزمن مثل دیابت، مشکلات قلبی و بیماری‌های مزمن تنفسی شده است.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشوردر گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده سئوالات آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، هر یک از کدرشته‌های امتحانی روز شنبه (نهم اردیبهشت ماه) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور https://www.sanjesh.org قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشکده پزشکی این دانشگاه با ارائه گزارشی در حوزه آموزش از سال ۹۲ تا ۹۶ گفت: در دانشکده علوم پزشکی تهران ۱۳ هزار دانشجو و بیش از ۲ هزار دستیار و هزار و ۷۰۰ دکترای تخصصی، ۴ هزار و ۴۹۵ دکترای حرفه‌ای و در مجموع ۷ هزار و ۲۸۶ دانشجوی زن، ۴ هزار و ۹۷۵ دانشجوی مرد به فعالیت‌های خود در حوزه آموزشی ادامه می‌دهند.

بسیاری از کارشناسان تغذیه و مصرف کنندگان در دنیا با مصرف و تولید محصولات تراریخته GMO مخالفند و به طور مداوم نسبت به مصرف این مواد غذایی هشدار می‌دهند.

نرگس جوزدانی کارشناس و مشاور تغذیه در گفت و گو با خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: چاق شدن هر یک از زوجین(به خصوص خانم ها) بر روی باروری آنها تاثیرگذار است و حتی می تواند منجر به عدم بارداری افراد شود. 

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز اظهار داشت: در آزمون ورودی دوره‌های دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند، از این تعداد برای شرکت در این آزمون تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند که از این افراد جمعا تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.