سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

چاپ سومین کتاب ضرب المثل های بیرجندی

سومین کتاب ضرب المثل های بیرجندی با عنوان سخن پیر قدیم 3، به چاپ رسید.

برآبادی،مسئول حوزه پژوهش و مطالعات اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت:سومین کتاب ضرب المثل های بیرجندی با عنوان سخن پیر قدیم 3 ، در جهت افزایش آگاهی عمومی و حفظ و صیانت از میراث شفاهی و ادبیات عامیانه به چاپ رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه تدوین مجموعه هایی از گنجینه های معنوی و میراث فرهنگی و بومی در حوزه مردم شناسی در دستور کار حوزه پژوهش و مطالعات اداره کل میراث فرهنگی است، تدوین مجموعه ضرب المثل های بیرجندی با عنوان «سخن پیرقدیم» تحت حمایت و نظارت این اداره کل، با همت و تلاش نویسنده و مؤلف غلامعلی سرمد در دستور کار قرار گرفت.

 مسئول حوزه پژوهش و مطالعات اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: سومین جلد از این مجموعه نفیس در اسفند ماه 95 با 296 صفحه در قطع وزیری چاپ ومنتشر شد.

برآبادی تصریح کرد: جلدهای اول و دوم این کتاب نیز با همکاری ها و مساعدت های کارشناسی و مالی این اداره کل در سال های 1376 و 1392 به چاپ رسیده بود که مورد استقبال عموم همشهریان و هم استانی های گرانقدر و علاقمند به مواریث فرهنگی اصیل و بومی منطقه قرار گرفت.   

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.