طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» اجرا در خراسان جنوبی می شود.

محبی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ از اجرای طرح عیدانه کتاب در کتابفروشی‌های عضو این طرح در استان خبر داد وگفت : طرح عیدانه کتاب به عنوان پنجمین طرح حمایتی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به منظور پرداخت یارانه کتاب به خریداران اجرا می شود.

وی افزود : این طرح از ۱۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده اجرا می شود.

احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هدف از اجرای این طرح را رونق بازار کتاب، ترویج کتابخوانی، توزیع بخشی از یارانه مصرف کننده‌ها در کتابفروشی‌ها و همچنین کمک به تقویت ناشران و ارتقای وضعیت آن ها عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت : علاقمندان جهت استفاده از این طرح می توانند با ارائه کارت ملی خود تا سقف ١ میلیون ریال کتب انتخابی خود را با تخفیف ٢٠ و ٢٥ درصد خریداری نمایند.

وی افزود : کتاب های کمک درسی، آموزشی، نایاب، افست، بدون شماره شابک و کتاب هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشد، مشمول این طرح و تخفیف ویژه آن نمی شود.

محبی با موفق ارزیابی کردن اجرای طرح های کتاب در استان خراسان جنوبی اظهار کرد : تعداد شرکت کننده در این طرح در استان ١١ کتاب فروشی می باشد که ٨ کتاب فروشی در مرکز استان و ٣ کتاب فروشی در شهرستان فردوس،طبس و خوسف خواهد بود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار