سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برتری دانش‌آموزان کاشانی در جشنواره ملی طرح داناب

دانش آموزان کاشان صاحب هفت رتبه برتر ششمین دوره جشنواره ملی طرح داناب شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مسوول آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در گفتگو  با خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف تبیین نقش دانش آموزان در حفاظت از منابع آب و مشارکت فعال آنها برای استفاده درست از منابع طبیعی و ضرورت رعایت فرهنگ مصرف بهینه برگزارمی‌شود.

علیرضا کاشانی، افزود:  "زهرا شایان" مقام اول، "فاطمه اربابی" و " فاطمه قربانی" رتبه های دوم ، " پوریا خامه چیان"،"علیرضا غیاثیان"،"علی مازوچی" و "زهرا کمالی فر" در این جشنواره موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی‌تصریح‌کرد: مدیریت آموزش و پرورش کاشان نیز در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر در مجموع مناطق 40 گانه استان اصفهان شد.

به‌گفته‌وی، افزایش آگاهی و حساسیت دانش آموزان نسبت به اهمیت آب و خطرات ناشی از کم آبی و اجرای طرح های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و آموزش های لازم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

کارشناس مسوول آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان،گفت: طرح ملی دانش‏ آموزی طرح داناب(نجات آب) در سال 88 در برخی استان‏های کشور به اجرا درآمد و براساس نتایج موفقیت آمیز حاصل از دو سال اجرای آزمایشی آن، به عنوان یک طرح ملی با مشارکت آب منطقه ای و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان در مدارس متوسطه اول اجرا می شود.

کاشانی، اظهارداشت: 80 همکار فرهنگی به عنوان رابط  در مدارس بیش از 11 هزار دانش آموز را با آموزش‌های لازم طرح داناب آشنا کردند.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.