سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن جهادی بزرگ بود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: حضور گسترده و حماسی امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جهادی بزرگ بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز 22 بهمن در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تبریک و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم استان در راهپیمایی این روز گفت: بی شک هر کس نسبت به اسلام، انقلاب و میهن اسلامی احساس مسئولیت داشت، در این راهپیمایی شرکت کرد.

وی افزود: مردم در سراسر میهن اسلامی، با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، جهاد بزرگی را شکل دادند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد  ادامه داد: توکل بر خدا و نصرت الهی، ولایتمداری، تکلیف مداری، انقلابی گری، دین مداری با رویکرد عملی، مقاومت، بصیرت و هوشیاری، دشمن شناسی، استکبار ستیزی، نرمش قهرمانانه و ایثار و شهادت از مهمترین گفتمان های حاکم بر انقلاب اسلامی است که باید در راستای تقویت و تداوم آن تلاش کرد.

نکونام با بیان اینکه گفتمان ولایت، محور و مبنای همه برنامه های کشور است اضافه کرد: علیرغم احترام برای سلایق مختلف، گفتمان ولایت باید بر همه ارکان نظام جاری و ساری باشد.

وی، اقتصاد مقاومتی را از دیگر گفتمان های حاکم بر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مقوله مهم اقتصاد مقاومتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نکونام با اشاره به انتخابات سال آینده، بر تقویت وحدت و همدلی و پایبندی به ارزش ها در کشور تأکید کرد و گفت: مراقب باشیم در سایه مسائل انتخاباتی، وحدت در کشور مخدوش نشود.

وی در پایان با تسلیت ایام فاطمیه، خواستار الگوگیری از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) شد و افزود: محتوای انقلاب اسلامی ایران منش و سبک زندگی حضرت زهرا (س) است و باید کوشید تا در همه امور خود را به این شیوه مقید کنیم.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.