سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

700روستا گازرسانی شده اند

یکی از آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی برقراری عدالت میان اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه گفت: یکی از آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی برقراری عدالت میان اقشار مختلف جامعه است که برای تحقق آن تلاش های بسیاری تاکنون صورت گرفته است.

رازانی در آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به 7 روستای بخش مرکزی شهرستان دالاهو اظهار داشت: یکی از آرمان ها انقلاب برقراری عدالت میان اقشار مختلف در کشور است به گونه ای که ساکنین نقاط مختلف از نیازهای ضروری و اولیه برخوردار باشند.

استاندار کرمانشاه افزود: با پیشرفت تکنولوژی نیازهای بشر هم افزایش بی رویه ای پیدا کرده ولی با این وجود نیازهای اولیه ای مانند راه ارتباطی، آب، برق و گاز و آموزش و بهداشت همچنان مهم است.

این مقام عالی استان گازرسانی را از جمله کارهای زیربنایی مهم برای روستاییان عنوان کرد و گفت: تاپیش ازدولت تدبیر و امید تنها 200 روستا از 2 هزار و 500 روستای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار بودند. این تعداد در دولت یازدهم تاکنون به حدود 700 روستا رسیده است. در دهه فجر امسال نیز عملیات گازرسانی به 187 روستا انجام می شود.

استاندار کرمانشاه افزود: عملیات گازرسانی به 500 روستای دیگر نیز در حال انجام است و عملیات گازدار کردن 600 روستا نیز در مرحله مطالعه و مناقصه قرار دارد. تا 2 سال دیگر هم تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان گازدار می شوند.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.