بیش از 99 درصد جمعیت شهری استان گازرسانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، گفت:با حفظ شتاب کنونی در روند گازرسانی، امیدواریم امسال رکورد بیشترین تعداد روستاهای گازرسانی شده را به ثبت برسانیم.

سیروس شهبازی گفت:از ابتدای امسال تاکنون 115 روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند که موجب بهره مندی 5500 خانوار ساکن این روستاها از نعمت گاز طبیعی شده است.برای انجام این حجم از عملیات گازرسانی در سطح استان بیش از هزار کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

وی انجام این مقدار شبکه گذاری طی 9 ماه را در طول فعالیت های شرکت گاز استان کرمانشاه بی سابقه عنوان و اظهار کرد: پنج هزار مورد انشعاب در بازه زمانی یاد شده نصب شده است و از ابتدای امسال تاکنون قریب به 14 هزار مشترک جدید تحت پوشش خدمات گازرسانی خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه همچنین میزان مصرف گاز استان در 9 ماهه امسال را دو میلیارد و 700 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: بخشهای مختلف خانگی، تجاری، صنایع، نیروگاه ها و جایگاه های سی ان جی استان در بازه زمانی یاد شده بیش از دو میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

به گفته شهبازی هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 50 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.


انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.