استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید موفق شده سنگ های بزرگی را از پیش پای کشور بردارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات بسیاری جهت خدمت به مردم در اقصی نقاط کشور انجام شده که همه از برکات انقلاب اسلامی و حرکتی است که امام(ره) آغازگر آن بود.


وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آنچه مردم ما را رنج می داد، علاوه بر ستم رژیم شاهنشاهی و نفوذ خارجی ها، تبعیض و اختلاف طبقاتی فاحشی بود که در کشور داشتیم و به واقع رژیم شاهنشاهی خود را از مردم جدا می دانست و آحاد مردم خصوصا روستاییان را به حساب نمی آورد.

رازانی با اشاره به محرومیت های بسیار کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیش از انقلاب درصد باسوادی کشور از 40 درصد تجاوز نمی کرد و روستاها از حداق امکانات ابتدایی نیز محروم بودند، اما به برکت انقلاب شاهدیم خدمات رسانی خوبی به مردم صورت گرفته و تبعیض ها برداشته شده، بگونه ای که همه افراد از دورافتاده ترین نقاط کشور می توانند در بهترین دانشگاه ها درس خوانده و به مدارج بالای علمی برسند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور به زحمت به 500 هزار نفر می رسید، اما اکنون حداقل 10 میلیون دانش آموخته فارغ التحصیل از دانشگاه های کشور داریم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: البته هنوز هم در کشور با مشکلاتی مواجهیم، اما جهت گیری دولت حل همه این مشکلات است.

وی به اقدامات مناسب دولت در زمینه پرونده هسته ای، کاهش نرخ تورم، رشد اقتصادی و ... اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید تا امروز موفق شده سنگ های بزرگی را از پیش پای کشور بردارد.

رازانی به اقدامات انجام شده در استان نیز اشاره کرد و گفت: راه آهن، هفت سد مخزنی، اجرای سیستم های نوبین آبیاری در سطح هزاران هکتار، طرح های متعدد صنعتی و ... در استان در حال اجراست که یکی پس از دیگری به مرحله بهره برداری خواهند رسید و استان از مواهب آنها بهره مند می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.