سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

خرید اولین نردبان ۵۶ متری اطفا حریق در اردبیل

شهردار اردبیل از خرید اولین نردبان ۵۶ متری اطفا حریق برای سازمان آتشنشانی اردبیل خبر داد و گفت: تاکنون 3 یا 4 استان کشور دارای نردبان ۵۶ متری اطفا حریق بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: 5 میلیارد تومان برای خرید این نردبان هزینه شده و به لحاظ ارتفاع و امکانات نجات یکی از نمونه‌های مجهز محسوب می‌شود.

وی افزود: این نردبان قابلیت جابه‌جایی ۱۸ نفر را به صورت هم‌زمان به ارتفاع بالا یا پایین تنها در هفت دقیقه دارد و می‌تواند در مواقع بحرانی به سرعت تخلیه مکان را انجام دهد.

شهردار اردبیل با تأکید به اینکه خرید این نردبان مدت‌ها در دستور کار بود و یکی از تجهیزات ضروری اطفا حریق محسوب می‌شد، اضافه کرد: در پی حادثه پلاسکو مسئولان برای خرید این نردبان مصمم شدند و در نهایت خرید انجام شد.

به گفته لطف‌اللهیان ارتفاع این نردبان بیش از حتی مرتفع‌ترین ساختمان در شهر است و در تیرماه سال آینده در آتش‌نشانی مستقر می‌شود.

وی همچنین با یادآوری حادثه پلاسکو اضافه کرد: این حادثه نقطه عطفی برای ارزیابی امکانات و نیازمندی‌های اطفا حریق و مدیریت بحران بود.

به گفته وی از دست دادن آتش‌نشانان کام همه مردم ایران را تلخ کرده و در ۱۰ روز گذشته بارها شهروندان و مدیران ادارات جهت همدردی و ادای احترام به ایستگاه‌های آتش‌نشانی مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.