سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگیری زمين خواران 27 ميليارد ريالی در مازندران

زمين خواران 27 ميليارد و 316 ميليون ريالی در شهرستان کلاردشت دستگیر شدند.

سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف زمين خواری 27 ميليارد و 316 ميليون ريالی و رفع تصرف 9 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان کلاردشت خبر داد.

وی افزود: در راستای برخورد و مقابله با زمين خواران وتصرف 9 هزار و 972 مترمربع از اراضی ملی وجنگلی توسط دو نفر از سودجويان در منطقه جنگلی گرک شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی مازندران گفت : پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران جهت بررسی موضوع و آزادسازی زمين های تصرف شده از يد زمين خواران به منطقه اعزام شدند .

سردار ميرفيضی افزود: با همکاری ماموران اداره منابع طبيعی اراضی تصرف شده از چنگ زمين خواران خلع يد و به منابع ملی بازگردانده شد.

وی ارزش ريالی اراضی آزاد شده از چنگ اين دو زمين خوار را 27 ميليارد و 316 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی مازندران گفت: زمين خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسيدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمين و منابع طبيعی می کنند که برای مقابله با اين مشکل ، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است .

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.