زمين خواری به ارزش 15 ميليارد و 785 ميليون ريال در شهرستان كلاردشت کشف شد.

سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از رفع تصرف زمین های ملی و برخورد با دو متهم به زمين خواری به ارزش 15 ميليارد و 785 ميليون ريال در شهرستان كلاردشت خبرداد.

وی افزود: در پي کسب خبری مبني بر تصرف منابع طبيعی و زمین های ملی در شهرستان کلاردشت و در راستای اجرای احكام صادره از سوی مرجع قضائی، ماموران پليس آگاهی به همراه ماموران يگان حفاظت منابع طبيعی به منظور رفع تصرف به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت : ماموران با حضور در منطقه، قطعه زمينی به مساحت يک هزار و340 متر مربع را در منطقه رودبارك و زمين ديگری به مساحت چهار هزار و 700 متر مربع در منطقه اجابيت را رفع تصرف کردند.

سردار سيد محمود ميرفيضی با اشاره به اينکه برابر نظريه كارشناسان اداره منابع طبيعی زمين های تصرف شده 15 ميليارد و 785 ميليون ريال ارزش گذاری شده است، افزود: زمين هايی که تصرف غير قانونی شده بود، خلع يد و به دامان طبيعت بازگردانده شد.

وی گفت: منابع طبيعی و ملی بيت المال محسوب شده و برابر قانون کسی حق تعرض و تصرف آن را ندارد و پليس همواره در راستاي حفظ بيت المال با هرگونه تخلف و زمين خواری برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.