زمين خواران 986 ميليارد ريالی در مازندران دستگیر شدند.

سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: 29 فقره پرونده زمين خواری به ارزش 986 ميليارد ريال امسال در استان کشف شد.

وی افزود: در راستای حراست از منابع طبيعی و اراضی جنگلی و برخورد با زمين خواران و رفع تصرف اراضی ملی، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پليس آگاهی اين فرماندهی امسال موفق به کشف بيش از 29 فقره زمين خواری شدند .

فرمانده انتظامی مازندران گفت : 396 هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبيعی که از سوی افراد فرصت طلب و سود جو تصرف شده بود، با هماهنگی مقام قضائی و کارشناسان ذيربط خلع يد و به دامان طبيعت بازگردانده شد.

سردار سيد محمود ميرفيضی ارزش ريالي پرونده های کشف شده را بيش از 986 ميليارد و 954 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: در اين ارتباط متهمان به زمين خواری شناسايی، دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به کاهش 5/27 درصدی زمين خواری امسال در سطح استان از عزم جدی پليس در مقابله با متصرفان به اراضی ملی و جنگلی خبر داد و گفت: نيروی انتظامی برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.