سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی پرافتخار و باعظمت بود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی پر افتخار و با عظمت برای کشور و نظام بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تسلیت ارتحال و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: ایشان هر چند اختلاف نظرهایی هم در برخی مسائل با مقام معظم رهبری داشت، اما با دوراندیشی و بر اساس مصالح ملی، رابطه مرید و مراد و دوستی چندین ساله، همواره تابع رهبر معظم انقلاب بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری محور کلام و تداوم انقلاب اسلامی ایران است افزود: با مرور تاریخ انقلاب اسلامی ایران مشخص می شود که این انقلاب با انسجام و وحدت حول محور امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد  ادامه داد: در تمام دنیا و در همه دوران ها، فتنه و سنگ اندازی هایی وجود دارد که باید با اتحاد و همبستگی با آنها مقابله کرد.

نکونام با اشاره به 29 دی ماه روز گرامیداشت مقاومت غزه گفت: غزه زنده است و اسرائیل و صهیونیست برای جامعه اسلامی نابود شدنی است.

وی همچنین به روز هوای پاک اشاره و اضافه کرد: آلودگی های صنعتی و هوای ناسالم مردم را با مشکلات متعددی روبرو کرده است که باید با بررسی کارشناسی دلیل آلودگی ها، راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شود.

گفتنی است: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کریمیان
۱۹:۰۳ ۲۴ دی ۱۳۹۵
خدا رحمتشون کنه