سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حجی زواره در رنکینگ بین المللی

فدراسیون جهانی تکواندو، آخرین رنکینگ ورزشکاران در سال 2016 را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فدراسیون جهانی تکواندو، آخرین رنکینگ ورزشکاران در سال 2016 را اعلام کرد که امتیازات این رنکینگ تا پایان مسابقات ماه دسامبر محاسبه شده است.

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو هم زمان با آغاز سال 2017 میلادی، رده‌بندی تكواندوكاران جهاني را تا پایان سال 2016 اعلام كرد که امتیازات این رنکینگ تا پایان ماه دسامبر لحاظ شده است.

در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم در رده پنجم است، فرزان عاشورزاده در رده دوم وزن 58- کیلوگرم می‌باشد، ابوالفضل یعقوبی در رده دهم وزن 63- کیلوگرم قرار دارد، بهنام اسبقی رده ششم وزن 68- کیلوگرم و مسعود حجی زواره رده سوم وزن 74- کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

مهدی خدابخشی رده پنجم وزن 80- کیلوگرم را در اختیار داشته، امید عمیدی رده هجدهم وزن 87- کیلوگرم را به خود اختصاص داده و در وزن 87+ کیلوگرم، سجاد مردانی در رده سوم سنگین وزن قرار دارد.

در گروه زنان کیمیا علیزاده در رده هشتم رنکینگ وزن 57- کیلوگرم حضور دارد. در وزن 62- کیلوگرم شکرانه ایزدی در رده 40، فاطمه روحانی در وزن 73- کیلوگرم رده 46 و اکرم خدابنده رده 19 وزن 73+ کیلوگرم را به خود اختصاص داده است.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.