در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه نخست این مسابقات بعثت کرمانشاه در خانه مغلوب زاگرس یاسوج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه نخست این مسابقات بعثت کرمانشاه در خانه زاگرس یاسوج مغلوب شد.

دو تیم بعثت کرمانشاه و زاگرس یاسوج که برای کسب 3 امتیاز مسابقه انگیزه های فراوانی داشتند حملاتی بسیاری را بر روی دروازه های یکدیگر خلق کردند، اما در نهایت این زاگرس یاسوج بود که پیروز این مصاف پایاپای بود.

در ابتدا بعثت کرمانشاه موفق شد با گل زود هنگام هادی نصرالهی از میزبان خود پیش بیافتد و برای دقایقی نبض بازی را در دست بگیرد، اما رفته رفته یاسوجی ها بر بازی مسلط شدند و توانستد گل تساوی را پیش از پایان نیمه نخست درون دروازه بعثت کرمانشاه قرار دهند.

اما نیمه دوم پر گل تر و جذاب تر از نیمه نخست پیگیری شد و دو تیم حملات متعددی را بر روی دروازه یکدیگر ترتیب می دادند و در حالی که بازی تا دقیقه80 با تساوی 2بر2 پیگیری می شد یکی از بازیکنان زاگرس یاسوج اخراج شد تا این تیم 10 نفره به بازی ادامه دهد.

اخراج این بازیکن تاثیری بر روند بازی یاسوجی ها نگذاشت و در دقایق پایانی موفق شدند گل برتری خود را مقابل بعثت کرمانشاه به ثمر برسانند تا بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود زاگرس یاسوج خاتمه یابد.

با این پیروزی زاگرس یاسوج 24 امتیازی شد و علاوه بر فاصله گرفتن از منطقه خطرناک جدول، امیدهایش حتی برای صعود نیز زنده شد.

بعثت کرمانشاه نیز با این باخت 26 امتیازی باقی ماند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، توقف ، بعثت ، هفدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.