سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حافظی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نقش راه آهن در ایجاد آلودگی صوتی و لرزه ای

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: راه آهن در خصوص ایجاد آلودگی صوتی و لرزه ای در نوار حاشیه ای خطوط راه آهن، نقش مهمی را ایفا می کند که این موضوع جای تأمل دارد.

رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش راه آهن در آلودگی هوا، اظهار داشت: بر این عقیده بودیم که راه آهن هم نقش مهمی در آلودگی هوای شهر تهران داشته، اما بر اساس گزارشی که از سوی مدیرعامل شرکت راه آهن به شورا ارائه شد، این احتمال حذف شد.

وی افزود: مشخص شد قطارهای حمل بار که با سوخت دیزلی فعالیت می کنند، وارد شهر تهران نمی‌شوند و در ایستگاه های خارج از شهر توقف دارند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: قطارهای مسافربری که وارد شهر تهران می شوند هیچ کدام از سوخت دیزلی استفاده نمی کنند و همچنین بر اساس گزارش های به دست آمده استاندارد هستند.
 
حافظی گفت: راه آهن در خصوص ایجاد آلودگی صوتی و لرزه ای در نوار حاشیه ای خطوط راه آهن نقش مهمی ایفا می کند که این موضوع جای تأمل دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.