سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی:

پس از پایان اردو حقوقمان را می گیریم / باید زیر 10ثانیه بدوم تا به لندن امیدوار باشم

دونده سرعت کشورمان گفت: طبق گفته مسئولان قرار شده در پایان اردو حق و حقوق ورزشکاران به طور کامل پرداخت شود.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد برگزاری اردوی تیم ملی دو و میدانی در کیش بیان کرد: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی در اردوی تیم ملی دو و میدانی حاکم است،فدراسیون و مسئولان ورزش کیش تمام امکانات لازم را در این جا برای ورزشکاران فراهم آورده اند،تمرینات دوندگان زیر نظر مربیان شان در حال پیگیری است.

وی درباره دریافت حقوق ورزشکاران در اردو در اظهار نظری عجیب گفت: در این 12 روزی که در اردوی کیش همراه با سایر ملی پوشان در حال تمرین کردن هستم،هیچ وجهی دریافت نکرده ایم ، اما طبق گفته مسئولان قرار شده در پایان اردو حق و حقوق ورزشکاران به طور کامل پرداخت شود. زیرا ممکن است ورزشکاری حقوق و مزایای خود را دریافت کند پس از آن اردوی تیم ملی را ترک کند.

عضو تیم ملی دو و میدانی در خصوص اینکه تا چه زمانی در اردوی کیش حضور خواهد داشت،گفت: قرار است تا جمعه هفته آینده مرحله نخست اردوی تیم ملی در کیش ادامه داشته باشد، پس از پایان این اردو همراه با سایر ملی پوشان به تهران باز نمی گردم و تمریناتم را در کیش به طور مستمر در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهم کرد.

دونده سرعت کشورمان درباره اینکه آیا در اردوهای برون مرزی شرکت می کند یا خیر، اظهار کرد:  معتقدم ایران بهترین مکان برای تمرین است. با توجه به اینکه در کشورهای اروپایی هوا درحال حاضر سرد است، برای تمرین مناسب نیست و شهرهای ایران از جمله کیش محل مناسب‌تری برای آماده سازی هستند.

قاسمی درباره حضورش در مسابقات بین المللی بیان کرد: امسال مسابقه قهرمانی داخل سالن آسیا و جهان نداریم و بنابراین ترجیح می‌دهم در مسابقه داخل سالن قهرمانی کشور هم شرکت نکنم و همه وقتم را صرف تمرین کنم.البته در صورت مهیا شدن با تمام قوا در مسابقات داخل سالن ترکمنستان شرکت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از رقیبان آسیایی اش شناخت دارد،تاکید کرد: به طور کامل با خلق و خوی تمام دوندگان آسیایی آشنا هستم.مهم ترین رقیبانم را می توانم دوندگانی از کشورهای عمان، بحرین، قطر، چین و ژاپن نام ببرم. ازطرفی بیشتر این دوندگان رکوردهای به ثبت رسیده شان در مسابقات مختلف نزدیک ده ثانیه است و بنابراین کار دشواری را با حضور این نامداران در مسابقات قهرمانی آسیای هندوستان در پیش خواهم داشت.

دونده ملی پوش کشورمان در خصوص ارزیابی اش از عملکرد دو و میدانی کاران در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان عنوان کرد: از الان نمی شود درباره نتایج ورزشکاران در هندوستان اظهار نظر کرد، روز مسابقه مشخص می شود که دوندگان چه نتایجی را کسب خواهند کرد . اما در صورتی که همه چیز طبق روال پیش برود در خوشبینانه ترین حالت امکان کسب چهار یا پنج مدال در این رقابت ها برای کشورمان وجود دارد.
 
نفر سوم آسیا در سال 2015 درمورد برنامه هایش تا پیش از مسابقات قهرمانی جهان لندن تاکید کرد: از سوی فدراسیون جهانی مسابقات گزینشی مختلفی برای ورزشکاران تدارک دیده شده است، من هم در این رقابت ها باید رکورد 10 ثانیه و 10 صدم ثانیه را به ثبت برسانم تا جواز حضور در لندن 2017 را دریافت کنم.

دارنده مدال طلای بازی های داخل سالن آسیا در خصوص انتخاب مربیان خارجی برای ورزشکاران داخلی اعلام کرد: این انتخاب را به فال نیک می گیرم زیرا این مربیان با تجربه می توانند در روند پیشرفت دوندگان تاثیر به سزایی داشته باشند. همچنین مربیان زحمت کش داخلی هم زیر نظر این مربیان می توانند به تجربیات شان اضافه کنند.

قاسمی در پایان درمورد حمایت مسئولان از برخی از دوندگان خاطر نشان کرد: به طور حتم این فرق گذاشتن ها بین ورزشکاران موجب می شود تا بقیه دوندگان انگیزه شان را از دست دهند. در این چند سالی که عضو تیم ملی دو و میدانی بوده ام همیشه برای موفقیت کشورم با تمام توان به میدان رفته ام در این سال ها مدال های خوبی هم نصیب ایران کرده ام. اما خوب نیست تنها مسئولان فدراسیون از برخی از ورزشکاران حمایت کنند. البته من به این چیزها کاری ندارم تنها به دنبال به اهتزاز در آورن پرچم سه رنگ کشورمان در میادین بین المللی هستم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.