قاسمی:نبود ملی پوشان در مسابقات تاثیر زیادی داشت/ لیگ به حامیان مالی نیاز دارد

دونده دوی 100 متر کشورمان گفت: نبود ملی پوشان در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور تاثیر زیادی در ثبت رکوردها داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا قاسمی درمورد کیفیت رقابت های داخل سالن قهرمانی کشور بیان کرد: نبود ملی پوشان در این رقابت ها در ثبت رکوردها به خصوص در بخش بانوان تاثیر زیادی داشت و رکوردهای پایینی در این دوره ثبت شد.
 
وی افزود: برای این دوره از رقابت ها جوایز خوبی از سوی فدراسیون برای ورزشکاران برتر در نظر گرفته شد که موجب شد انگیزه دوندگان نسبت به سال های گذشته بیشتر شود. اما بر خلاف دوره های گذشته تیم های خارجی حضور نداشتند و باعث شد سطح این رقابت ها تا حدودی کاهش یابد.
 
قاسمی ادامه داد: در بخش لیگ نیاز به چند حامی مالی و سرمایه گذار داریم تا خروجی خوبی برای المپیک داشته باشیم در غیر این صورت نمی توان به کسب مدال امیدوار بود.

قهرمان دوی 60 متر کشورمان درباره قهرمانی اش در این مسابقات افزود: این رقابت ها در سطح بالایی با حضور برترین دوندگان سرعت کشورمان برگزار شد و خوشحالم که توانستم به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابم.
 
دونده دو صد متر کشور در پایان خاطر نشان کرد: سال آینده مسابقات جایزه بزرگ آسیا و کشورهای اسلامی را در پیش داریم در صورتی که حامی مالی مناسبی پیدا شود می توان به برگزاری اردوهای منظم و به طبع کسب نتایج خوب امیدوار بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار