قاسمی: فدراسیون برنامه مشخصی را برای ورزشکاران در نظر ندارد

دونده ملی پوش کشورمان گفت:کمتر از یک سال دیگر مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است که تاکنون فدراسیون برنامه مشخصی را برای هیچ یک از ورزشکاران در نظر نگرفته است.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد وضعیت فعلی اش بیان کرد: بعد از اتمام لیگ چند روزی را به دلیل خستگی ناشی از رقابت هایی که در این یک سال اخیر متحمل شده بودم تصمیم گرفتم، استراحت کنم.اکنون هم با هزینه شخصی ام در اردوی کیش به سر می برم، برهمین اساس قرار است هفته آتی مسابقات نجات غریق هم در این استان برگزار شود که قصد دارم با قدرت در این رقابت ها شرکت کنم.بعد از اتمام اردویم در کیش دوباره به اصفهان باز خواهم گشت.

وی ادامه داد: کمتر از یک سال دیگر مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است که تاکنون فدراسیون برنامه مشخصی را برای هیچ یک از ورزشکاران در نظر نگرفته است.فقط امیدوارم هر چه زودتر جلسه اعضای جدید سازمان تیم های ملی تشکیل شود تا وضعیت ورزشکاران برای مسابقات پیش رو مشخص شود.

عضو تیم نفت درخصوص دریافت مطالبات مالی اش از تیم نفت تهران افزود: باتوجه به گذشت یک سال هنوز نتوانستم طلب لیگ گذشته را از باشگاه نفت بگیرم و طبق قول هایی که مسئولان این باشگاه داده اند قرار است تا آخر این هفته مطالبات مالی ورزشکاران را پرداخت کنند.از طرفی در این چند ساله اخیر در بیشتر اردوهایی که شرکت کرده ام هزینه ها را از جیب پرداخت کرده ام که این شرایط برایم دشوار است.

دونده سرعتی کشورمان در مورد مربی اش گفت: با توجه به اینکه فدراسیون نتوانسته به تعهدات مالی اش نسبت به حامد احمدپور عمل کند، ادامه دادن این شرایط برای وی دشوار است و قصد دارد به کشور کانادا برود و در صورتی که وی از ایران مهاجرت کند،برایم بدون مربی تمرین کردن دشوار خواهدبود امیدوارم مسئولان مساعدتی به خرج دهند تا همچنان زیر نظر احمد پور به فعالیت ورزشی ام ادامه دهم.

قاسمی در پایان درخصوص حضور سلطانی فر در وزارت ورزش خاطر نشان کرد: امیدوارم وی هر چه زودترکارش را در وزارت ورزش و جوانان آغاز کند زیرا حضور سلطانی فر در ورزش می تواند مشکلات زیادی را حل و سبب پیشرفت ورزش در جامعه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار